×
*** Tragedia pod ziemią. W wyniku oberwania mas skalnych, zginął 37-letni górnik. Do zdarzenia doszło w ZG Polkowice - Sieroszowice. KGHM ogłosił we wszystkich oddzialach 3-dniową żałobę ***

Gmina Kotla szuka pracowników. Nabór trwa

Wójt Gminy Kotla ogłosiła nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi interesantów, ochrony ludności i zarządzania kryzysowego. Swoje dokumenty można składać do najbliższego poniedziałku w urzędzie gminy. Poniżej publikujemy pełna treść ogłoszenia o pracę.

Planowany termin zatrudnienia – 1 lipca 2025.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca w budynku Urzędu Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla (budynek dwukondygnacyjny z windą),
2) praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) stanowisko związane z pracą przy komputerze przez ponad połowę dobowego wymiaru czasu pracy w pomieszczeniu biurowym, obsługą interesantów oraz przemieszczaniem się w terenie,
4) praca samodzielna oraz w zespole,
5) brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
6) otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki, oprogramowanie, sprzęt biurowy.

1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) ukończone studia wyższe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności:
a) znajomość zasad funkcjonowania i finansowania jednostek samorządu terytorialnego,
b) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o obronie Ojczyzny, o stanie klęski żywiołowej, o stanie wyjątkowym, o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
2) umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa,
3) znajomość środowiska Windows, programów Word, Excel,
4) kultura, życzliwość w kontaktach interpersonalnych,
5) odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność i systematyczność,
6) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub rządowej potwierdzone stażem pracy,
7) prawo jazdy kat. B.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) wykonywanie zadań związanych z obsługą interesantów w szczególności:
przyjmowanie interesantów i kierowanie ich na właściwe stanowiska pracy, udzielanie informacji,
2) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
3) prowadzenie ewidencji korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
4) sprawowanie nadzoru nad pracą kserokopiarek, niszczarek i faksu oraz prowadzenie spraw związanych z ich funkcjonowaniem,
5) prowadzenie spraw w zakresie używania flagi narodowej i gminnej, godła państwowego oraz oflagowania Urzędu,
6) zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i środki czystości oraz legalizacja gaśnic,
7) kontrola racjonalnego wykorzystywania artykułów biurowych,
8) prowadzenie spraw gminy wynikających z ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej oraz przepisów wykonawczych,
9) prowadzenie spraw gminy wynikających z ustawy o obronie ojczyzny i przepisów wykonawczych,
10)prowadzenie spraw gminy wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym i przepisów wykonawczych,
11)prowadzenie ewidencji dokumentów niejawnych oraz postępowanie z dokumentami niejawnymi zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych, przepisami wykonawczymi oraz Planem Ochrony Informacji Niejawnych Urzędu Gminy Kotla.

4. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – CV,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe zgodnie z pkt.1 ppkt.3 (wymagania niezbędne),
9) oświadczenie o stanie zdrowia,
10) oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
11) oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przechowywania dokumentacji aplikacyjnej po zakończeniu naboru,
12) zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 1 19 z 04.05.2016, str. 1). Wiem, że przysługuje mi prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem” – podpisana własnoręcznie,
13) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną administratora danych osobowych.

Wymagane dokumenty oraz oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym
podpisem.

Wzór kwestionariusza oraz części oświadczeń można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kotla w zakładce Nabory do UG.

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem “Nabór do pracy na stanowisko ds. obsługi interesantów, ochrony ludności i zarządzania kryzysowego” osobiście w Urzędzie Gminy Kotla w terminie do dnia 23.06.2025r. do godziny 15.30 lub wysłać pocztą na adres Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla (decyduje data wpływu do sekretariatu).

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie kolejnego etapu postępowania. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.bip.kotla.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kotla.

 

Wybrane dla Ciebie

Arka u ks. Marka – wyjątkowa zabawa dla dzieci z Gminy Ścinawa

W zagrodzie przy plebani w Dłużycach w Gminie Ścinawa zorganizowano wyjątkową zabawę pod hasłem „Arka u ks. Marka”. Dzieci mogły spędzić czas na łonie natury bawiąc się z lamami, kucykami i owieczkami.

Bezpłatna mammografia. Trwają zapisy na badania w Polkowicach

Mieszkanki Gminy Polkowice będą miały okazję przebadać się w kierunku wczesnego wykrycia raka piersi.  Już 1 sierpnia do miasta przyjedzie mammobus. Badanie jest darmowe dla kobiet w wieku 45-74 lat, które wciągu ostatnich dwóch lat nie wykonywały tego badania w ramach świadczeń NFZ.

Artyści z całego świata gościli w Gminie Rudna

Gmina Rudna to kolejny region, który odwiedzili artyści w ramach 28. edycji Międzynarodowego Festiwalu Folklorystycznego „Świat pod Kyczerą”. To wydarzenie, które od lat promuje bogactwo tradycji, muzyki i tańca, ze szczególnym naciskiem na dziedzictwo Łemków.

Wołoszyn: Wody Polskie to obraz skrajnej niekompetencji i ignorancji

Na poniedziałkowej sesji Rady Gminy Żukowice radni jednogłośnie poparli apel do Prezesa Rady Ministrów o likwidację Wód Polskich. Wójt gminy, Krzysztof Wołoszyn, w ostatnich miesiącach wielokrotnie poruszał temat zaniedbań w utrzymaniu wałów przeciwpowodziowych na terenie gminy. Od wrześniowej powodzi sytuacja nie zmieniła się, a problem wciąż się pogłębia.

Dwie wyjątkowe wystawy w CDT Medicus można oglądać do końca września

Do końca września w przestrzeniach CDT Medicus w Lubinie przy ul. Leśnej 8, na odwiedzających czekają dwie niezwykłe wystawy, które warto zobaczyć. Sztuka zagościła zarówno w głównym patio, jak i w małej sali.

Nabór na stanowisko dyrektora miejskiego żłobka w Prochowicach

Burmistrza Miasta i Gminy Prochowice ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiego Żłobka w Prochowicach. Poniżej publikujemy pena treść ogłoszenia o pacę.

Na sygnale

Pijany zabrał dziecko na plac zabaw i zostawił pod opieką kolegi

Mundurowi z Lubina zatrzymali 31-latka, który kompletnie pijany, pod pretekstem odwiedzin u dziecka zabrał 3-letnią córkę swojej byłej partnerce. Mężczyzna wcale nie planował zająć się dzieckiem. Dziewczynkę zostawił na placu zabaw pod opieką kolegi, a sam zniknął.