×
Do groźnego wypadku doszło na drodze 323 z Lubina do Rynarcic. 46-latek w cężkim stanie trafił do szpitala ***

Gmina Żukowice poszukuje ludzi do pracy!

Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i rozwoju. Poniżej publikujemy pełna treść ogłoszenia o pracę.

Stanowisko: ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i rozwoju – l etat.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą interesanta i przemieszczaniem się w terenie. Przewidywany zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Zukowicejak i Powiatu Głogowskiego. Otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki, oprogramowanie, sprzęt biurowy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:

1. Wymagania niezbędne:
1. posiadające obywatelstwo polskie,
2. posiadające wykształcenie minimum średnie + 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku,
3. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
4. nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawa związanego z problematyką stanowiska, a w szczególności: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,
6. posiadające prawo j azdy kat. B,
7. posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Bieżące monitorowanie dostępności środków zewnętrznych na realizację projektów gminy.
2. Udział w przygotowywaniu dokumentów koncepcyjnych w zakresie planowania rozwoju gminy.
3. Koordynacja w zakresie przygotowania i rozliczenia projektów inwestycyjnych i miękkich realizowanych w Urzędzie i współfinansowanych ze środków funduszy strukturalnych UE oraz innych środków pomocowych.
4. Reprezentowanie Urzędu w trakcie kontroli zewnętrznych dotyczących realizacji projektów, udzielanie wyjaśnień zespołom kontrolującym, przygotowanie odpowiedzi na ustalenia pokontrolne i wykonanie zaleceń pokontrolnych.
5. Monitoring i kontrola projektów.
6. Prowadzenie spraw dotyczących zintegrowanych inwestycji terytorialnych.
7. Pozyskiwanie i monitoring środków pomocowych z Unii Europejskiej i krajowych instytucji pomocowych.
8. Przygotowywanie, weryfikacja, opracowanie dokumentów aplikacyjnych projektów.
9. Administrowanie wnioskiem złożonym o dofinansowanie z funduszy europejskich na etapie ubiegania się o środki i na etapie jego realizacji.
10. Przygotowywanie i składanie wyznaczonemu organowi nadzorującemu sprawozdań i raportów z realizacji projektów.
11. Prowadzenie rozliczeń finansowych z wykor2ystania dofinansowania z organem kontrolującym realizację projektu.
12. Opracowywanie materiałów w zakresie kompleksowego programowania i ustalania strategii rozwoju gminy oraz planów rozwoju lokalnego gminy.
13. Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy.
14. Przygotowywanie sprawozdawczości w ramach prowadzonych spraw do organów administracji publicznej oraz sprawozdawczości statystycznej.
15. Wykonywanie czynności wynikających z zadań obronnych. I

3. Wymagane dokumenty:
l) list motywacyjny,
2) życiorys (z telefonem kontaktowym),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024r. póz. 1135),
9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania środków i rozwoju” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 października 2025r., do godz. 15.30. Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.

Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

4. Dodatkowe informacje:
l) kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
3) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl),
4) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
5) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl).

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Żukowice – Urząd Gminy Żukowice 148, 67 – 231 Żukowice

2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD):Tomasz Wadas, e – maił: [email protected]

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.4.

Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
a) art. 6ust.1 lite) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
b) art. 9 ust. 2 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą.
c) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
d) ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z 3 miesięcznym okresem po zakończeniu rekrutacji, liczonym od miesiąca następującego po zakończeniu naboru w razie konieczności zatrudnienia kolejnego zatrudnionego kandydata, gdy istnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu,
7. Posiada Pani/Pan prawo: prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, a także prawo do bycia zapomnianym, chyba że w przepisach prawa wyraźnie wskazano inaczej lub żądanie stoi w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
8. Posiada Pani/Pan prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich (tj. państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską Norwegię, Liechtenstein i Islandię) lub do organizacji międzynarodowych.
10. Podanie danych jest obligatoryjne, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w pozostałym zakresie dobrowolne.12. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości uczestnictwa w naborze.

 

Wybrane dla Ciebie

Rozmawiali o szeroko pojętym bezpieczeństwie Dolnego Śląska

„Bezpieczny Dolny Śląsk – Bezpieczna Polska” – pod takim hasłem zorganizowano 12. już edycję Dolnośląskiego Kongresu Samorządowego. Na wrocławskim lotnisku spotkali się samorządowcy z całego województwa, ale też przedstawiciele rządu i wielu instytucji działających w naszym regionie. Swoje stanowisko miały również Koleje Dolnośląskie. Jak przyznają władze województwa – rozwój kolei to nie tylko możliwość przemieszczania […]

Premier Donald Tusk obejrzy postępy budowy szybu „Retków”

Premier rządu RP, Donald Tusk, przyjedzie w piątek do zagłębia miedziowego zobaczyć postępy prac przy budowie nowego szybu „Retków” znajdującego się na terenie Gminy Grębocice. Szefowi polskiego rządu towarzyszyć będzie minister aktywów państwowych, Wojciech Balczun. 

Grupa KGHM z solidnymi wynikami po trzech kwartałach 2025 roku

Grupa Kapitałowa KGHM zakończyła trzy pierwsze kwartały 2025 roku z wynikiem operacyjnym EBITDA na poziomie 7,2 mld zł, co oznacza wzrost o 16 procent rok do roku. Zysk netto Grupy wyniósł miliard złotych, przy stabilnych przychodach rzędu 25,9 mld zł. Produkcja miedzi płatnej ukształtowała się na poziomie 526 tysięcy ton, zgodnie z założeniami budżetowymi.

Burić, Nalepa i Woźniak rozpoczęli kurs trenerski UEFA B+A

Piłkarze KGHM Zagłębia Lubin – Jasmin Burić, Michał Nalepa i Arkadiusz Woźniak – rozpoczęli w Białej Podlaskiej kurs trenerski UEFA B+A dla zawodowych piłkarzy, zarówno obecnych, jak i byłych. – Już teraz staram się pomagać młodszym zawodnikom i wiem, że wiele z tego, czego się tu uczymy, przyda mi się w codziennej pracy z drużyną […]

Radwanice tańczyły przez dwa dni! Niezapomniany Bal Seniora

Miniony weekend w Radwanicach upłynął pod znakiem tańca, muzyki i niezwykłej energii. Dwudniowy Bal Seniora po raz kolejny udowodnił, że radość życia nie zna wieku. Sala Domu Kultury wypełniła się śmiechem, serdecznością i wspólną zabawą ponad dwustu uczestników, którzy przez dwa dni bawili się w rytmie muzyki i wspólnoty.

350 lat po wygaśnięciu dynastii Piastów. Legnickie muzeum zaprasza

W 350. rocznicę wygaśnięcia dynastii Piastów Muzeum Miedzi w Legnicy zaprasza na cykl wydarzeń upamiętniających ten ważny moment w historii regionu i całego Śląska. Uroczystości odbędą się w piątek, 21 listopada. Wstęp na wszystkie punkty programu jest bezpłatny.

Sport

Burić, Nalepa i Woźniak rozpoczęli kurs trenerski UEFA B+A

Piłkarze KGHM Zagłębia Lubin – Jasmin Burić, Michał Nalepa i Arkadiusz Woźniak – rozpoczęli w Białej Podlaskiej kurs trenerski UEFA B+A dla zawodowych piłkarzy, zarówno obecnych, jak i byłych. – Już teraz staram się pomagać młodszym zawodnikom i wiem, że wiele z tego, czego się tu uczymy, przyda mi się w codziennej pracy z drużyną […]

Na sygnale

Za szybko na autostradzie. Mandat i punkty karne

Wysokim mandatem zakończyła się interwencja mundurowych z grupy Speed, którzy kontrolowali kierowców jeżdżących po drogach regionu. Na autostradzie A4 zatrzymali kierującego BMW. Jego samochód miał na liczniku 218 kilometrów a godzinę, na odcinku, na którym obowiązuje ograniczenie 110 km/h.

Rozmaitości

Grupa KGHM z solidnymi wynikami po trzech kwartałach 2025 roku

Grupa Kapitałowa KGHM zakończyła trzy pierwsze kwartały 2025 roku z wynikiem operacyjnym EBITDA na poziomie 7,2 mld zł, co oznacza wzrost o 16 procent rok do roku. Zysk netto Grupy wyniósł miliard złotych, przy stabilnych przychodach rzędu 25,9 mld zł. Produkcja miedzi płatnej ukształtowała się na poziomie 526 tysięcy ton, zgodnie z założeniami budżetowymi.