Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i rozwoju. Poniżej publikujemy pełna treść ogłoszenia o pracę.
Stanowisko: ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i rozwoju – l etat.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą interesanta i przemieszczaniem się w terenie. Przewidywany zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Zukowicejak i Powiatu Głogowskiego. Otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki, oprogramowanie, sprzęt biurowy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:
1. Wymagania niezbędne:
1. posiadające obywatelstwo polskie,
2. posiadające wykształcenie minimum średnie + 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku,
3. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
4. nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawa związanego z problematyką stanowiska, a w szczególności: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,
6. posiadające prawo j azdy kat. B,
7. posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Bieżące monitorowanie dostępności środków zewnętrznych na realizację projektów gminy.
2. Udział w przygotowywaniu dokumentów koncepcyjnych w zakresie planowania rozwoju gminy.
3. Koordynacja w zakresie przygotowania i rozliczenia projektów inwestycyjnych i miękkich realizowanych w Urzędzie i współfinansowanych ze środków funduszy strukturalnych UE oraz innych środków pomocowych.
4. Reprezentowanie Urzędu w trakcie kontroli zewnętrznych dotyczących realizacji projektów, udzielanie wyjaśnień zespołom kontrolującym, przygotowanie odpowiedzi na ustalenia pokontrolne i wykonanie zaleceń pokontrolnych.
5. Monitoring i kontrola projektów.
6. Prowadzenie spraw dotyczących zintegrowanych inwestycji terytorialnych.
7. Pozyskiwanie i monitoring środków pomocowych z Unii Europejskiej i krajowych instytucji pomocowych.
8. Przygotowywanie, weryfikacja, opracowanie dokumentów aplikacyjnych projektów.
9. Administrowanie wnioskiem złożonym o dofinansowanie z funduszy europejskich na etapie ubiegania się o środki i na etapie jego realizacji.
10. Przygotowywanie i składanie wyznaczonemu organowi nadzorującemu sprawozdań i raportów z realizacji projektów.
11. Prowadzenie rozliczeń finansowych z wykor2ystania dofinansowania z organem kontrolującym realizację projektu.
12. Opracowywanie materiałów w zakresie kompleksowego programowania i ustalania strategii rozwoju gminy oraz planów rozwoju lokalnego gminy.
13. Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy.
14. Przygotowywanie sprawozdawczości w ramach prowadzonych spraw do organów administracji publicznej oraz sprawozdawczości statystycznej.
15. Wykonywanie czynności wynikających z zadań obronnych. I
3. Wymagane dokumenty:
l) list motywacyjny,
2) życiorys (z telefonem kontaktowym),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024r. póz. 1135),
9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania środków i rozwoju” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 października 2025r., do godz. 15.30. Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
4. Dodatkowe informacje:
l) kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
3) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl),
4) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
5) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Żukowice – Urząd Gminy Żukowice 148, 67 – 231 Żukowice
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD):Tomasz Wadas, e – maił: [email protected]
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.4.
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
a) art. 6ust.1 lite) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
b) art. 9 ust. 2 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą.
c) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
d) ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z 3 miesięcznym okresem po zakończeniu rekrutacji, liczonym od miesiąca następującego po zakończeniu naboru w razie konieczności zatrudnienia kolejnego zatrudnionego kandydata, gdy istnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu,
7. Posiada Pani/Pan prawo: prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, a także prawo do bycia zapomnianym, chyba że w przepisach prawa wyraźnie wskazano inaczej lub żądanie stoi w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
8. Posiada Pani/Pan prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich (tj. państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską Norwegię, Liechtenstein i Islandię) lub do organizacji międzynarodowych.
10. Podanie danych jest obligatoryjne, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w pozostałym zakresie dobrowolne.12. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości uczestnictwa w naborze.
„Bezpieczny Dolny Śląsk – Bezpieczna Polska” – pod takim hasłem zorganizowano 12. już edycję Dolnośląskiego Kongresu Samorządowego. Na wrocławskim lotnisku spotkali się samorządowcy z całego województwa, ale też przedstawiciele rządu i wielu instytucji działających w naszym regionie. Swoje stanowisko miały również Koleje Dolnośląskie. Jak przyznają władze województwa – rozwój kolei to nie tylko możliwość przemieszczania […]
Premier rządu RP, Donald Tusk, przyjedzie w piątek do zagłębia miedziowego zobaczyć postępy prac przy budowie nowego szybu „Retków” znajdującego się na terenie Gminy Grębocice. Szefowi polskiego rządu towarzyszyć będzie minister aktywów państwowych, Wojciech Balczun.
Grupa Kapitałowa KGHM zakończyła trzy pierwsze kwartały 2025 roku z wynikiem operacyjnym EBITDA na poziomie 7,2 mld zł, co oznacza wzrost o 16 procent rok do roku. Zysk netto Grupy wyniósł miliard złotych, przy stabilnych przychodach rzędu 25,9 mld zł. Produkcja miedzi płatnej ukształtowała się na poziomie 526 tysięcy ton, zgodnie z założeniami budżetowymi.
Piłkarze KGHM Zagłębia Lubin – Jasmin Burić, Michał Nalepa i Arkadiusz Woźniak – rozpoczęli w Białej Podlaskiej kurs trenerski UEFA B+A dla zawodowych piłkarzy, zarówno obecnych, jak i byłych. – Już teraz staram się pomagać młodszym zawodnikom i wiem, że wiele z tego, czego się tu uczymy, przyda mi się w codziennej pracy z drużyną […]
Miniony weekend w Radwanicach upłynął pod znakiem tańca, muzyki i niezwykłej energii. Dwudniowy Bal Seniora po raz kolejny udowodnił, że radość życia nie zna wieku. Sala Domu Kultury wypełniła się śmiechem, serdecznością i wspólną zabawą ponad dwustu uczestników, którzy przez dwa dni bawili się w rytmie muzyki i wspólnoty.
W 350. rocznicę wygaśnięcia dynastii Piastów Muzeum Miedzi w Legnicy zaprasza na cykl wydarzeń upamiętniających ten ważny moment w historii regionu i całego Śląska. Uroczystości odbędą się w piątek, 21 listopada. Wstęp na wszystkie punkty programu jest bezpłatny.
Piłkarze KGHM Zagłębia Lubin – Jasmin Burić, Michał Nalepa i Arkadiusz Woźniak – rozpoczęli w Białej Podlaskiej kurs trenerski UEFA B+A dla zawodowych piłkarzy, zarówno obecnych, jak i byłych. – Już teraz staram się pomagać młodszym zawodnikom i wiem, że wiele z tego, czego się tu uczymy, przyda mi się w codziennej pracy z drużyną […]
Wysokim mandatem zakończyła się interwencja mundurowych z grupy Speed, którzy kontrolowali kierowców jeżdżących po drogach regionu. Na autostradzie A4 zatrzymali kierującego BMW. Jego samochód miał na liczniku 218 kilometrów a godzinę, na odcinku, na którym obowiązuje ograniczenie 110 km/h.
Grupa Kapitałowa KGHM zakończyła trzy pierwsze kwartały 2025 roku z wynikiem operacyjnym EBITDA na poziomie 7,2 mld zł, co oznacza wzrost o 16 procent rok do roku. Zysk netto Grupy wyniósł miliard złotych, przy stabilnych przychodach rzędu 25,9 mld zł. Produkcja miedzi płatnej ukształtowała się na poziomie 526 tysięcy ton, zgodnie z założeniami budżetowymi.