Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i remontów. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.
Stanowisko: ds. inwestycji i remontów – l etat.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługa interesanta i przemieszczaniem się w terenie. Przewidywany zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowicejak i Powiatu Głogowskiego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi: l. Wymagania niezbędne:
l. posiadające obywatelstwo polskie,
2. posiadające wykształcenie minimum średnie + 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku,
3. nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
5. znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych: ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,
6. posiadanie prawo jazdy kat. B,
7. posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
l. Umiejętność analizy dokumentacji projektowej oraz przetargowej.
2. Posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków Unii Europejskiej.
3. Mile widziane uprawnienia w zakresie drogownictwa.
4. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dyspozycyjność, skrupulatność i terminowość.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
l. Sprawdzanie kompletności i przydatności dokumentacji technicznych.
2. Udział w pracach komisji przetargowych.
3. Udział w pracach zawiązanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem projektów samorządowych.
4. Przygotowywanie projektów umów w zakresie remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień.
5. Udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych.
6. Planowanie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych w zakresie założeń rzeczowo -finansowych.
7. Współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych w zakresie prowadzonych postępowań.
8. Współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i promocji gminy w zakresie przygotowania materiałów do wniosków o aplikację środków finansowych i ich rozliczanie.
9. Współpraca z zarządcami dróg wyższych kategorii- powiatowych, wojewódzkich i krajowych.
10. Sprawdzanie faktur, rachunków i protokołów częściowych oraz końcowych przedkładanych przez wykonawców pod względem merytorycznym.
11. Organizowanie przeglądów gwarancyjnych wynikających ze zrealizowanych umów na roboty budowlane.
12. Przygotowywanie sprawozdań, rozliczeń związanych z wykonanymi inwestycjami.
13. Zlecenie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych niewymagających pozwolenia na budowę.
14. Sporządzanie dokumentacji po zakończeniu inwestycji w celu przekazania do majątku gminy.
15. Merytoryczna odpowiedzialność za wydatki dot. realizacji funduszu sołeckiego wynikające z zakresu obowiązków.
16. Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy.
4. Wymagane dokumenty:
l) list motywacyjny,
2) życiorys (z telefonem kontaktowym),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024r. póz. 1135),
9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03 listopada 2025r., do godz. 15.30. Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu. Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
5. Dodatkowe informacje:
l) kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
3) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl),
4) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
5) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (DE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Żukowice – Urząd Gminy Żukowice 148, 67 – 231 Żukowice
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD):
Tomasz Wadas, e – maił: [email protected]
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
4. Podstawą przetwarzań ia danych osobowych jest:
a) art.6ust.1 lite) RODO – przetwarzanie Jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
b) art. 9 ust. 2 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego
i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem
zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą.
c) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
d) ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z 3 miesięcznym okresem po zakończeniu rekrutacji, liczonym od miesiąca następującego po zakończeniu naboru w razie konieczności zatrudnienia kolejnego zatrudnionego kandydata, gdy istnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
8. Posiada Pani/Pan prawo: prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, a także prawo do bycia zapomnianym, chyba że w przepisach prawa wyraźnie wskazano inaczej lub żądanie stoi w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
9. Posiada Pani/Pan prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich (tj. państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską Norwegię, Liechtenstein i Islandię) lub do organizacji międzynarodowych.
11. Podanie danych jest obligatoryjne, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w pozostałym zakresie dobrowolne.
12. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości uczestnictwa w naborze.
Premier rządu RP, Donald Tusk, przyjedzie w piątek do zagłębia miedziowego zobaczyć postępy prac przy budowie nowego szybu „Retków” znajdującego się na terenie Gminy Grębocice. Szefowi polskiego rządu towarzyszyć będzie minister aktywów państwowych, Wojciech Balczun.
Grupa Kapitałowa KGHM zakończyła trzy pierwsze kwartały 2025 roku z wynikiem operacyjnym EBITDA na poziomie 7,2 mld zł, co oznacza wzrost o 16 procent rok do roku. Zysk netto Grupy wyniósł miliard złotych, przy stabilnych przychodach rzędu 25,9 mld zł. Produkcja miedzi płatnej ukształtowała się na poziomie 526 tysięcy ton, zgodnie z założeniami budżetowymi.
Piłkarze KGHM Zagłębia Lubin – Jasmin Burić, Michał Nalepa i Arkadiusz Woźniak – rozpoczęli w Białej Podlaskiej kurs trenerski UEFA B+A dla zawodowych piłkarzy, zarówno obecnych, jak i byłych. – Już teraz staram się pomagać młodszym zawodnikom i wiem, że wiele z tego, czego się tu uczymy, przyda mi się w codziennej pracy z drużyną […]
Miniony weekend w Radwanicach upłynął pod znakiem tańca, muzyki i niezwykłej energii. Dwudniowy Bal Seniora po raz kolejny udowodnił, że radość życia nie zna wieku. Sala Domu Kultury wypełniła się śmiechem, serdecznością i wspólną zabawą ponad dwustu uczestników, którzy przez dwa dni bawili się w rytmie muzyki i wspólnoty.
W 350. rocznicę wygaśnięcia dynastii Piastów Muzeum Miedzi w Legnicy zaprasza na cykl wydarzeń upamiętniających ten ważny moment w historii regionu i całego Śląska. Uroczystości odbędą się w piątek, 21 listopada. Wstęp na wszystkie punkty programu jest bezpłatny.
Ruch, zdrowa rywalizacja i aktywna zabawa – tak można w kilku słowach opisać korzyści jakie płyną dla dzieci z Gminy Żukowice w związku z udziałem w projekcie „Zgrajmy się”. Przez kilka miesięcy, grupa 50 uczniów, dziewcząt i chłopców z roczników 2011 – 2019, brała udział w treningach piłki nożnej.
Piłkarze KGHM Zagłębia Lubin – Jasmin Burić, Michał Nalepa i Arkadiusz Woźniak – rozpoczęli w Białej Podlaskiej kurs trenerski UEFA B+A dla zawodowych piłkarzy, zarówno obecnych, jak i byłych. – Już teraz staram się pomagać młodszym zawodnikom i wiem, że wiele z tego, czego się tu uczymy, przyda mi się w codziennej pracy z drużyną […]
Wysokim mandatem zakończyła się interwencja mundurowych z grupy Speed, którzy kontrolowali kierowców jeżdżących po drogach regionu. Na autostradzie A4 zatrzymali kierującego BMW. Jego samochód miał na liczniku 218 kilometrów a godzinę, na odcinku, na którym obowiązuje ograniczenie 110 km/h.
Grupa Kapitałowa KGHM zakończyła trzy pierwsze kwartały 2025 roku z wynikiem operacyjnym EBITDA na poziomie 7,2 mld zł, co oznacza wzrost o 16 procent rok do roku. Zysk netto Grupy wyniósł miliard złotych, przy stabilnych przychodach rzędu 25,9 mld zł. Produkcja miedzi płatnej ukształtowała się na poziomie 526 tysięcy ton, zgodnie z założeniami budżetowymi.