Strona główna » Jest praca! Urząd Gminy Żukowice szuka chętnych
*** W niedzielę druga tura wyborów samorządowych *** Swoich włodarzy wybierają mieszkańcy Legnicy, Gminy Polkowice i Gminy Ścinawa *** Do końca niedzielnego głosowania trwa cisza wyborcza ***
Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia. Termin składania dokumentów mija 27 grudnia.
Stanowisko: ds. utrzymania dróg – 1 etat.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
– Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą, polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu informacji.
– Zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowice jak i Powiatu Głogowskiego.
– Otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki , oprogramowanie, sprzęt biurowy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:
posiadające obywatelstwo polskie,
nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
posiadające wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku.
posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
znajomość przepisów prawa z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, prawo budowlane, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, ustawa o samorządzie gminnym,
posiadające znajomość podstawowych programów komputerowych,
posiadanie prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
Umiejętność analizy dokumentacji projektowej oraz przetargowej.
Wysoka kultura osobista.
Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dyspozycyjność, skrupulatność i terminowość.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z modernizacją, remontami, konserwacją i utrzymaniem dróg gminnych, w tym:
– przygotowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z procedurą zamówień publicznych,
– przeprowadzanie przetargów na realizację ww. zadań,
– prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań, w tym weryfikacja kosztorysów oraz kontrola realizacji zapisów umów,
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem aktualnych i w należytym stanie znaków drogowych na drogach gminnych.
Planowanie i prowadzenie ewidencji dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych.
Zaliczanie dróg do kategorii dróg gminnych i ustalanie jej przebiegu.
Koordynowanie robót w pasie drogowym dróg gminnych.
Przygotowanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i przejazd pojazdów ponad gabarytowych.
Prowadzenie spraw związanych z lokalizowaniem w pasie drogowym dróg gminnych obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową.
Przywracanie stanu pasa dróg gminnych do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.
Wydawanie warunków projektowych na dojazdy, wyjazdy do nowo projektowanych obiektów kubaturowych.
Prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów mostowych oraz nadzór nad utrzymaniem nawierzchni chodników i dróg gminnych.
Umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic i placów.
Przygotowanie i koordynowanie akcji „Zima” oraz sprawowanie nadzoru nad jej należytym wykonywaniem.
Organizowanie robót drogowych wykonywanych systemem gospodarczym.
Współpraca z administratorami dróg przebiegającymi przez teren gminy, organizacja ruchu drogowego.
Współdziałanie z organami policji i innymi organizacjami w zakresie utrzymania bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia.
Przygotowywanie wniosków na zadania rekultywacyjne dotyczące dróg w ramach finansowania z Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
Sporządzanie protokołów gminnej komisji ds. szacowania szkód powstałych w wyniku zdarzeń mających charakter klęsk żywiołowych oraz sporządzanie wniosków do Wojewody na odbudowę dróg zniszczonych w ramach dotacji celowej z MAiC.
Uzgadnianie i wydawanie zezwoleń przewozowych dotyczących korzystania
z przystanków usytuowanych w pasie dróg gminnych będących w zarządzie Gminy Żukowice.
Prowadzenie ewidencji przystanków usytuowanych w pasie dróg gminnych.
Prowadzenie sprawozdawczości w ramach prowadzonych spraw do organów administracji publicznej oraz sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Przygotowywanie danych do strony internetowej gminy i Biuletynu Informacji Publicznej.
Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy.
Wymagane dokumenty
list motywacyjny,
życiorys (z telefonem kontaktowym),
kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (o ile kandydat posiada),
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019r. 1282 z późn.zm.),
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Żukowice, 67 – 231 Żukowice 148 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 grudnia 2021 r., do godz. 15.30.Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl),
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl).
W związku z organizacją pracy w ramach robót publicznych Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór kandydatów na stanowisko opiekuna przewozów szkolnych. Ogólny zakres obowiązków: opieka nad dziećmi w czasie przewozu dzieci (do i ze szkoły).
Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowiska pracowników porządkowych. Swoje dokumenty można składać do 10 maja w Urzędzie Gminy w Żukowicach. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.
Urząd Gminy w Żukowicach poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku urzędniczym gospodarki wodno – ściekowej. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.
Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej w urzędzie gminy. Swoje dokumenty można składać do 20 stycznia. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.
Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowisko konserwatora.Poniżej publikujemy treść ogłoszenia wraz z linkiem do pobrania wszystkich niezbędnych dokumentów.
Wieloletni działacz Szkolnego Związku Sportowego w gminie Polkowice, Władysław Pierzchała, został uhonorowany przez lokalne władze okolicznościową statuetką „Za wybitną pracę na rzecz rozwoju sportu w gminie.
Pijany 60-latek, który postanowił wsiąść za kierownicę został zatrzymany przez głogowskich policjantów. Mężczyzna miał w organizmie blisko promil alkoholu i przekroczył dozwoloną prędkość na drodze. Niebawem odpowie z to przed sądem.
Kampanie i działania prospołeczne organizowane przez pracowników spółki KGHM po raz kolejny zostały docenione w prestiżowym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Obszerna publikacja dokumentuje aktywność największych polskich firm w zakresie działań CSR-owych w minionym roku. A tych w Polskiej Miedzi było co niemiara.