×
*** W niedzielę druga tura wyborów samorządowych *** Swoich włodarzy wybierają mieszkańcy Legnicy, Gminy Polkowice i Gminy Ścinawa *** Do końca niedzielnego głosowania trwa cisza wyborcza ***

Jest praca! Urząd Gminy Żukowice szuka chętnych

Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia. Termin składania dokumentów mija 27 grudnia.

 

Stanowisko:  ds. utrzymania dróg – 1 etat.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

– Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana w siedzibie urzędu  oraz poza siedzibą, polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu informacji.
– Zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowice jak i Powiatu Głogowskiego.
– Otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki , oprogramowanie, sprzęt biurowy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagania niezbędne:

Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:

  1. posiadające obywatelstwo polskie,
  2. nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
  4. posiadające wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku.
  5. posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  6. znajomość przepisów prawa z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, prawo budowlane,     ustawa   prawo   zamówień publicznych, ustawa o drogach publicznych, prawo  o ruchu drogowym, ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, ustawa o samorządzie gminnym,
  1. posiadające znajomość podstawowych programów komputerowych,
  2. posiadanie prawo jazdy kat. B.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność analizy dokumentacji projektowej oraz przetargowej.
  2. Wysoka kultura osobista.
  3. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dyspozycyjność, skrupulatność i terminowość.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z modernizacją, remontami, konserwacją i utrzymaniem dróg gminnych, w tym:

– przygotowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z procedurą zamówień publicznych,

– przeprowadzanie przetargów na realizację ww. zadań,

– prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań, w tym weryfikacja kosztorysów oraz kontrola realizacji zapisów umów,

  1. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem aktualnych i w należytym stanie znaków drogowych na drogach gminnych.
  2.  Planowanie i prowadzenie ewidencji dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych.
  3. Zaliczanie dróg do kategorii dróg gminnych i ustalanie jej przebiegu.
  4.  Koordynowanie robót w pasie drogowym dróg  gminnych.
  5. Przygotowanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i przejazd pojazdów ponad gabarytowych.
  6. Prowadzenie spraw związanych z lokalizowaniem w pasie drogowym dróg gminnych obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową.
  7. Przywracanie stanu pasa dróg gminnych do stanu poprzedniego w razie  jego naruszenia.
  8. Wydawanie warunków projektowych na dojazdy, wyjazdy do nowo projektowanych obiektów kubaturowych.
  9. Prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów mostowych oraz nadzór nad utrzymaniem nawierzchni chodników i dróg gminnych.
  10. Umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic i placów.
  11. Przygotowanie i koordynowanie akcji „Zima” oraz sprawowanie nadzoru nad jej należytym wykonywaniem.
  12. Organizowanie robót drogowych wykonywanych systemem gospodarczym.
  13. Współpraca z administratorami dróg przebiegającymi przez teren gminy, organizacja ruchu drogowego.
  14. Współdziałanie z organami policji i innymi organizacjami w zakresie utrzymania bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
  15. Wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia.
  16. Przygotowywanie wniosków na zadania rekultywacyjne dotyczące dróg w ramach finansowania z Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
  17. Sporządzanie protokołów gminnej komisji ds. szacowania szkód powstałych w wyniku zdarzeń mających charakter klęsk żywiołowych oraz sporządzanie wniosków do Wojewody na odbudowę dróg zniszczonych w ramach dotacji celowej z MAiC.
  18. Uzgadnianie i      wydawanie    zezwoleń    przewozowych    dotyczących    korzystania

z przystanków usytuowanych w pasie dróg gminnych będących w zarządzie Gminy Żukowice.

  1. Prowadzenie ewidencji przystanków usytuowanych w pasie dróg gminnych.
  2. Prowadzenie sprawozdawczości w ramach prowadzonych spraw do organów administracji publicznej oraz sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
  3. Przygotowywanie danych do strony internetowej gminy i Biuletynu Informacji Publicznej.
  4. Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy.
  5. Wymagane dokumenty
  • list motywacyjny,
  • życiorys (z telefonem kontaktowym),
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (o ile kandydat posiada),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o  pracownikach  samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2019r.   1282 z późn.zm.),
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną.

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem   poczty   na   adres: Urząd   Gminy    Żukowice,    67  –   231    Żukowice 148 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 grudnia 2021 r., do godz. 15.30. Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.

Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

  1. Dodatkowe informacje:
  • kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
  • aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
  • lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl),
  • kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  • informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl).
 

Wybrane dla Ciebie

Gmina Żukowice. Opiekun przewozów szkolnych poszukiwany

W związku z organizacją pracy w ramach robót publicznych Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór kandydatów na stanowisko opiekuna przewozów szkolnych. Ogólny zakres obowiązków: opieka nad dziećmi w czasie przewozu dzieci (do i ze szkoły).

W Żukowicach ruszają roboty publiczne – pracownicy poszukiwani

Gmina Żukowice poszukuje osób chętnych do pracy w ramach robót publicznych. Poniżej ogłoszenie o pracę. Swoje podania należy składać tylko do 10 maja!

W Żukowicach szukają pracowników porządkowych

Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowiska pracowników porządkowych. Swoje dokumenty można składać do 10 maja w Urzędzie Gminy w Żukowicach. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.

Jest praca w Urzędzie Gminy w Żukowicach

Urząd Gminy w Żukowicach poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku urzędniczym gospodarki wodno – ściekowej. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.

Urząd Gminy w Żukowicach poszukuje osób chętnych do pracy

Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej w urzędzie gminy. Swoje dokumenty można składać do 20 stycznia. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

W Żukowicach szukają do pracy na stanowisko konserwatora

Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowisko konserwatora.Poniżej publikujemy treść ogłoszenia wraz z linkiem do pobrania wszystkich niezbędnych dokumentów.

Rozmaitości

Dobre praktyki KGHM dostrzeżone w prestiżowym raporcie CSR-owym

Kampanie i działania prospołeczne organizowane przez pracowników spółki KGHM po raz kolejny zostały docenione w prestiżowym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Obszerna publikacja dokumentuje aktywność największych polskich firm w zakresie działań CSR-owych w minionym roku. A tych w Polskiej Miedzi było co niemiara.