×
*** Seksafera w regionie. 19-letnia Wiktoria K. podopieczna domu dziecka pomagała innym dziewczynom w utworzeniu kont i umawianiu się z klientami na seks spotkania ***

Polkowicki ZDP poszukuje referenta ds. administracji

Zarząd Dróg Powiatowych w Polkowicach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. administracji. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.

Dyrektor Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych, ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. administracji w Polkowickim Zarządzie Dróg Powiatowych w wymiarze 1/1 etat

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    2. Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce co najmniej pierwszego stopnialub średnie- rozumie się przez to wykształcenie średnie lub średnie branżowe, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59, 949 i 2203 oraz z 2018 r. poz. 650 ze zm.) o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska; w preferowanym zakresie: administracja, prawo zamówień publicznych, drogownictwo, budownictwo drogowe, budownictwo, średnie techniczne ogólne,
    3. Wymagany staż pracy:  nie jest wymagany, natomiast staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego- mile widziany,
    4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    5. Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku w tym prowadzenie służbowego samochodu osobowego;
    7. Nieposzlakowana opinia;
    8. Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku: ustawa prawo zamówień publicznych ,ustawa o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, prawo ochrony środowiska, ustawa o gospodarce nieruchomościami,  ustawa o ochronie danych osobowych,  prawo o ruchu drogowym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych,
    9. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.
  1. Wymagania dodatkowe:
    1. Doświadczenie w pracy w podobnym zakresie działania – mile widziane;
    2. Znajomość specyfiki pracy w administracji samorządowej;
    3. Dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych: Excel, Word;
    4. Znajomość oprogramowania branżowego w zakresie ewidencji dróg i obiektów mostowych                      [np. RoadMan] – mile widziana;
    5. Umiejętności i wiedza w zakresie planowania organizacji ruchu drogowego stałego i czasowego – mile widziana;
    6. Predyspozycje osobowościowe (odpowiedzialność, dokładność i sumienność,  komunikatywność, terminowość, samodzielność i efektywność w organizacji pracy własnej, podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu),
    7. Zdolność samokształcenia i samodzielność w poszukiwaniu źródeł informacji, zaangażowanie w rozwój wiedzy i umiejętności indywidualnych;
    8. Czynne prawo jazdy kat. B – mobilność.
  2. Zakres ogólny wykonywanych zadań na stanowisku Referenta :
    1. Wykonywanie zadań związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym funkcjonowania komórek PZDP związanym z obsługą administracyjną;
      1. Prowadzenie sekretariatu i obsługi kancelaryjnej, obiegu dokumentów i kompleksowej obsługi biurowej, w tym BIP, e-PUAP, JRWA, archiwizacja;
      2. Prowadzenie rejestrów i ewidencji dotyczących działalności statutowej i obsługi bieżącej;
      3. Odbieranie i wysyłanie korespondencji drogą elektroniczną [e-mail, e-PUAP] i tradycyjną;
      4. Rejestrowanie wpływających faktur i operacji gospodarczych w formie zleceń, umów, zamówień.
    2. Wykonywanie zadań związanych z korzystaniem ze środowiska w ramach działalności statutowej Zarządcy dróg [wody opadowe i roztopowe, ścieki, wycinka i nasadzenia drzew];
    3. Przygotowywanie i udział w przeprowadzaniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych,  opracowywanie dokumentacji technicznej  na wykonanie robót inwestycyjno-remontowych, na usługi o dostawy, których wartość przekracza 130 tys.zł netto w oparciu o procedury zgodnie z nowelizacją ustawy – prawo zamówień publicznych,
    4. Udział w opracowywaniu planu zamówień publicznych realizowanych w bieżącym roku budżetowym przewidzianych do zlecenia w trybie ustawowym oraz po zakończeniu roku udział w opracowywaniu rocznych sprawozdań,
    5. Przygotowywanie projektów umów oraz dokumentów do prowadzenia postepowań o zamówienia publiczne w trybie ustawowym,
    6. Udział w planowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych (budowy, przebudowy), remontowych dróg i ich odwodnienia niezbędnych dla poprawy i rozwoju infrastruktury technicznej drogowo-mostowej dróg powiatowych,
    7. Realizacja zamówień w zakresie zabezpieczenia potrzeb działalności statutowej na zakupu robót, dostaw, usług, mediów poza ustawą prawo zamówień publicznych [o wart. do 130 tys. zł netto]                      w oparciu o Regulaminu zamówień publicznych PZDP.
    8. Zabezpieczenie prowadzonej działalności oraz funkcjonowania bieżącego PZDP jako jednostki organizacyjnej pod względem przestrzegania wymagań ochrony środowiska, ochrony przyrody, prawa wodnego w zakresie odwodnienia pasa drogowego, utrzymania zieleni przydrożnej, odpadów, emisji.
    9. Gotowość do udziału w czynnościach nadzoru nad ZUD [zimowe utrzymanie dróg] w systemie dyżurowym,
    10. Koordynacja i sporządzanie planów oraz sprawozdawczości dla potrzeb Zarządu Dróg i Starostwa Powiatowego oraz organów zewnętrznych.
    11. Współdziałanie w zakresie realizacji zadańz komórkami organizacyjnymi Zarządu Dróg, jednostkami samorządowymi i organami administracji publicznej.
    12. Organizowanie współdziałania  w zakresie działań i czynności Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Polkowicach na rzecz PZDP, realizującego zaopatrywanie w usługi i dostawy na rzecz jednostki.
    13. Realizowanie innych zadań współpracowników w ramach zastępstwa w okresie ich nieobecności [zastępowanie Starszego inspektora ds. zarządzania i ochrony pasa drogowego, Głównego specjalistę i Referenta],
    14. Wykonywanie innych nie wymienionych poleceń przełożonych zgodnych z zakresem przygotowania zawodowego i nie wykraczających poza statutowe obowiązki zarządu dróg.
  1. Informacja o warunkach pracy:
  2. Miejsce świadczenia pracy: w budynku oraz w terenie, budynek: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych przy ul. św.Sebastiana 1, 59-100 Polkowice ( budynek Starostwa Powiatowego) oraz drogi kategorii powiatowej powiatu polkowickiego w ramach zadań terenowych. W budynku jest winda. Wejścia do budynku są przystosowane dla osób z niepełnosprawnością. W budynku funkcjonują również toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnością.
  3. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu, tj. 40 godz. tygodniowo ;
  4. Rodzaj pracy – praca biurowa przy komputerze oraz w terenie, wymagająca dużego stopnia samodzielności z wyjazdami do zadań administracyjno-kontrolnych w terenie;
  5. Umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W trakcie umowy na czas określony, obowiązuje 3 miesięczny okres służby przygotowawczej zakończony egzaminem – wynik pozytywny egzaminu warunkuje przedłużenie umowy o pracę.
  6. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wmiesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszeniawskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %.

  1. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny (CV), Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie                              ( dostępny w załączeniu do ogłoszenia) – odręcznie podpisany;
    2. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
    3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
    4. Inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności;
    5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    6. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
    8. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz ze zgodą na zniszczenie dokumentów po zakończeniu procesu rekrutacji w przypadku wyboru innej oferty.
  2. Termin składania ofert:

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną za pomocą profilu ePUAP lub  w siedzibie Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych przy ul.św.Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, pokój nr 107 od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30 – w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko urzędnicze Referenta w PZDP” w terminie do dnia 23 czerwca 2021. do godziny 14.00.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą oraz odręcznie podpisane przez kandydata.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781 ze. zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) i potwierdzam zapoznanie się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów do pracy w procesie rekrutacji”

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy umieszczona została na stronie bip PZDP pod adresem: https://pzdp.bip.gov.pl/klauzule-informacyjne-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-poszczegolnych-grup-obslugiwanych-petentow/klauzula-informacyjna-rodo-dla-kandydatow-do-pracy.html

  1. Inne informacje:
    1. Oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane;
    2. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie,                   z wyłączeniem osób, których oferty zostaną odrzucone,
    3. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do jego akt osobowych,
    4. Dokumenty pozostałych osób nieodebrane w ciągu  7 dni od zakończenia rekrutacji, będą zniszczone komisyjnie,
    5. Liczba kandydatów, którzy zgłosili się do naboru oraz informacja o jego wynikach, podane zostaną do publicznej wiadomości: w Biuletynie Informacji Publicznej PZDP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie (https://pzdp.bip.gov.pl/search/joboffers/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych w Polkowicach.
    6. postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy może być w każdej chwili zmienione, odwołane. Ponadto na każdym etapie postępowanie w sprawie naboru może zostać unieważnione bez konieczności podania przyczyny.
  2.  RODO klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy: załączona poniżej.

KLAUZULA INFORMACYJNA – KANDYDAT DO PRACY

POLKOWICKI ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1781), ustawą z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 125) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych osób, których dane dotyczą jest Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych  reprezentowany przez Dyrektora jednostki z siedzibą przy ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, tel.: 76 831 94 74, lub 76/7299 264 e-mail: [email protected];
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Polkowickim Zarządzie Dróg Powiatowych  możliwy jest pod numerem tel. nr. 723 638 988 lub adresem e-mail: [email protected];
  3. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane na podstawie:
    1. art. 6, ust. 1 lit a RODO, tj. osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
    2. art. 6, ust. 1lit b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
    3. art. 6, ust. 1lit f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem;
  4. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko pomocnicze i obsługi, urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze. W tym celu będziemy przetwarzać dane osobowe w oparciu o regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Polkowickim Zarządzie Dróg Powiatowych w Przemkowie, a także na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą;
  5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób, których dane dotyczą będzie ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) i rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 62, poz. 286 z późn. zm.). Kategorie przetwarzanych danych obejmują zgodnie z kwestionariuszem osobowym, kandydata ubiegającego się o zatrudnienie, podstawowe dane osobowe, szczególne kategorie danych osobowych jak i również dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa;
  6. Dane osobowe osób, których dotyczą mogą być udostępniane podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT Administratora, podmiotom i osobom świadczącym usługi ochrony mienia lub osób Administratora, podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe osób, których dotyczą nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  7. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane w ramach przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko pomocnicze i obsługi, urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze przez Administratora w formie papierowej i w systemach informatycznych na podstawie przepisów prawa przez okresy określone w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt zatwierdzonym przez archiwum państwowe, tj. do zakończenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko pomocnicze i obsługi, urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze i do czasu wygaśnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, a także po zakończeniu okresu archiwizacji;
  8. Osoba, której dane dotyczą posiada:
    1. art. 15 RODO, tj. prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych;
    2. art. 16 RODO, tj. prawo do sprostowania danych osobowych;
    3. art. 17 RODO, tj. prawo do usunięcia danych osobowych;
    4. art. 18 RODO, tj. prawo do ograniczenia przetwarzania;
    5. art. 20 RODO, tj. prawo do przenoszenia danych;
    6. art. 21 RODO, tj. prawo do sprzeciwu;

wobec przetwarzania, o ile inne przepisy prawa nie uniemożliwiają Administratorowi realizacji tych praw,

  1. Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z wyłączeniem  przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa;
  2. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna, że przetwarzanie danych narusza jej prawa lub wolności;
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji wymienionych celów, brak ich podania uniemożliwi osobie, której dane dotyczą korzystanie z przysługujących na podstawie określonych przepisów praw.

Administrator Danych Osobowych

 

Sport

Zbiórka na budowę azylu w czasie meczu Zagłębia z Jagiellonią

Po raz kolejny w tym sezonie lubiński stadion odwiedzą wolontariusze Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami, którzy będą zbierać pieniądze na budowę nowego azylu dla bezdomnych zwierząt. Wolontariuszy TOZ-u z charakterystycznymi puszkami będzie można spotkać już podczas sobotniego meczu Zagłębia z Jagiellonią Białystok.

Rozmaitości

Dobre praktyki KGHM dostrzeżone w prestiżowym raporcie CSR-owym

Kampanie i działania prospołeczne organizowane przez pracowników spółki KGHM po raz kolejny zostały docenione w prestiżowym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Obszerna publikacja dokumentuje aktywność największych polskich firm w zakresie działań CSR-owych w minionym roku. A tych w Polskiej Miedzi było co niemiara.