Strona główna » Praca szuka człowieka. ZDP w Polkowicach ogłasza nabór
*** Spółka KGHM ogłosiła kwartalny i roczny raport sprzedażowy i produkcyjny *** W Lubinie odbyła się ostatnia sesja Rady Miejskiej. Radnym dziękował prezydent Robert Raczyński ***
Praca szuka człowieka. ZDP w Polkowicach ogłasza nabór
Dyrektor Polkowickiego Zarządu Dróg ogłosił nabór na stanowisko referenta ds. administracji i zamówień publicznych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać drogą elektroniczną za pomocą profilu ePUAP albo w siedzibie Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych w godzinach pracy urzędu. Dokumenty przyjmowane będą do 23 lutego do godz. 14.00.
Poniżej pełna treść ogłoszenia o pracę:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
Obywatelstwo polskie;
Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce co najmniej pierwszego stopnia lub średnie; w preferowanym zakresie: administracja, prawo zamówień publicznych, drogownictwo, budownictwo drogowe, średnie techniczne ogólne,
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku w tym prowadzenie służbowego samochodu osobowego;
Nieposzlakowana opinia;
Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku: ustawa prawo zamówień publicznych ,ustawa o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, prawo ochrony środowiska, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie danych osobowych, prawo o ruchu drogowym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych,
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.
2. Wymagania dodatkowe:
Doświadczenie w pracy w podobnym zakresie działania – mile widziane;
Znajomość specyfiki pracy w administracji samorządowej;
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych: Excel, Word;
Znajomość oprogramowania branżowego w zakresie ewidencji dróg i obiektów mostowych [np. RoadMan] – mile widziana;
Umiejętności i wiedza w zakresie planowania organizacji ruchu drogowego stałego i czasowego – mile widziana;
Predyspozycje osobowościowe (odpowiedzialność, dokładność i sumienność, komunikatywność, terminowość, samodzielność i efektywność w organizacji pracy własnej, podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu),
Zdolność samokształcenia i samodzielność w poszukiwaniu źródeł informacji, zaangażowanie w rozwój wiedzy i umiejętności indywidualnych;
Czynne prawo jazdy kat. B – mobilność.
3. Zakres ogólny wykonywanych zadań na stanowisku Referenta :
1) Wykonywanie zadań związanych z korzystaniem ze środowiska w ramach działalności statutowej Zarządcy dróg [wody opadowe i roztopowe, ścieki, wycinka i nasadzenia drzew];
2) Przygotowywanie i udział w przeprowadzaniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych, opracowywanie dokumentacji technicznej na wykonanie robót inwestycyjno-remontowych, na usługi o dostawy, których wartość przekracza 130 tys.zł netto w oparciu o procedury zgodnie z nowelizacją ustawy – prawo zamówień publicznych,
3) Udział w opracowywaniu planu zamówień publicznych realizowanych w bieżącym roku budżetowym przewidzianych do zlecenia w trybie ustawowym oraz po zakończeniu roku udział w opracowywaniu rocznych sprawozdań,
4) Przygotowywanie projektów umów oraz dokumentów do prowadzenia postepowań o zamówienia publiczne w trybie ustawowym,
5) Udział w planowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych (budowy, przebudowy), remontowych dróg i ich odwodnienia niezbędnych dla poprawy i rozwoju infrastruktury technicznej drogowo-mostowej dróg powiatowych,
6) Realizacja zamówień w zakresie zabezpieczenia potrzeb działalności statutowej na zakupu robót, dostaw, usług, mediów poza ustawą prawo zamówień publicznych [o wart. do 130 tys. zł netto] w oparciu o Regulaminu zamówień publicznych PZDP.
7) Zabezpieczenie prowadzonej działalności oraz funkcjonowania bieżącego PZDP jako jednostki organizacyjnej pod względem przestrzegania wymagań ochrony środowiska, ochrony przyrody, prawa wodnego w zakresie odwodnienia pasa drogowego, utrzymania zieleni przydrożnej, odpadów, emisji.
8) Gotowość do udziału w czynnościach nadzoru nad ZUD [zimowe utrzymanie dróg] w systemie dyżurowym,
9) Koordynacja i sporządzanie planów oraz sprawozdawczości dla potrzeb Zarządu Dróg i Starostwa Powiatowego oraz organów zewnętrznych.
10) Współdziałanie w zakresie realizacji zadańz komórkami organizacyjnymi Zarządu Dróg, jednostkami samorządowymi i organami administracji publicznej.
11) Organizowanie współdziałania w zakresie działań i czynności Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Polkowicach na rzecz PZDP, realizującego zaopatrywanie w usługi i dostawy na rzecz jednostki.
12) Realizowanie innych zadań współpracowników w ramach zastępstwa w okresie ich nieobecności [zastępowanie Starszego inspektora ds. zarządzania i ochrony pasa drogowego, Głównego specjalistę i Referenta],
13) Wykonywanie innych nie wymienionych poleceń przełożonych zgodnych z zakresem przygotowania zawodowego i nie wykraczających poza statutowe obowiązki zarządu dróg.
4. Informacja o warunkach pracy:
1) Miejsce świadczenia pracy: w budynku oraz w terenie, budynek: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, ul. św.Sebastiana 1, 59-100 Polkowice oraz drogi kategorii powiatowej powiatu polkowickiego w ramach zadań terenowych. W budynku jest winda. Wejścia do budynku są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. W budynku funkcjonują również toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych
2) Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu, tj. 40 godz. tygodniowo ;
3) Rodzaj pracy – praca biurowa przy komputerze oraz w terenie, wymagająca dużego stopnia samodzielności z wyjazdami do zadań administracyjno-kontrolnych w terenie;
4) Umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W trakcie umowy na czas określony, obowiązuje 3 miesięczny okres służby przygotowawczej zakończony egzaminem – wynik pozytywny egzaminu warunkuje przedłużenie umowy o pracę.
5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny (CV), Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w załączeniu do ogłoszenia) – odręcznie podpisany;
4) Inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności;
5) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
8) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
9) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz ze zgodą na zniszczenie dokumentów po zakończeniu procesu rekrutacji w przypadku wyboru innej oferty.
7. Termin składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać drogą elektroniczną za pomocą profilu ePUAP albo w siedzibie Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych ul.św.Sebastiana 1, 59-100 Polkowice od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30 – w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko urzędnicze Referenta w PZDP” w terminie do dnia 23 lutego 2021. do godziny 14.00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą oraz odręcznie podpisane przez kandydata.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781 ze. zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.) i potwierdzam zapoznanie się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów do pracy w procesie rekrutacji”
Przed niedzielnym meczem w Radomiu, trener KGHM Zagłębia Lubin, jest w komfortowej sytuacji. Żaden z zawodników nie pauzuje za żółte kartki i nikt nie jest kontuzjowany, dlatego Waldemar Fornalik będzie mógł skorzystać ze wszystkich swoich piłkarzy.
Głogowscy policjanci odwołali poszukiwania 20-letniego głogowianina. Młody mężczyzna w poniedziałek wyszedł z domu i jednego z państw Unii Europejskiej.
Kolorowym pochodem pod hasłem: „Cztery żywioły” uczniowie najmłodszych klas i przedszkolaki z gminy Polkowice rozpoczęły świętowanie Międzynarodowego Dnia Ziemi. Wszyscy spotkali się dziś w rynku, by rozmawiać o ekologii, promować postawy i zachowania przyczyniające się do dbałości o ochronę naturalnego środowiska.