×
*** Wielki Czwartek rozpoczął w Kościele Katolickim Święte Triduum Paschalne. To najważniejsze obrzędy w roku liturgicznym *** Kampania wyborcza nabiera tempa. W przyszłą niedzielę wybierzemy radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów ***

Szukają do pracy w Przemkowie. Sprawdźcie wymagania

Burmistrz Przemkowa ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy podinspektora ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.

Urząd Miejski w Przemkowie, Plac Wolności 25, 59-170 Przemków ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym.

1. Oferujemy:

a. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
b. dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrodę jubileuszową,
c. terminowo wypłacane wynagrodzenie,
d. pracę w stałych godzinach 7:00 – 15:00,
e. udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów,
f. pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe,
g. możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego,
h. dofinansowanie do zakupu okularów.

2. Wymagania niezbędne:

a. doświadczenie zawodowe min 3 lata pracy przy wykształceniu średnim, w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy niewymagany,
b. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e. nieposzlakowana opinia.

3. Wymagania dodatkowe:

a. wykształcenie (charakter lub typ szkoły) – wyższe ekonomiczne lub administracyjne, wymagany profil (specjalność) – rachunkowość, finanse,
b. posiadane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe związane z pracą w księgowości finansowo-budżetowej,
c. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów ustawy rachunkowości,
o sprawozdawczości budżetowej, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług, klasyfikowania dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
d. umiejętność prowadzenia dokumentacji finansowo-księgowej, sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
e. umiejętność obsługi komputera i programów – WINDOWS, Microsoft Office (Word – edytor tekstów, Excel – arkusz kalkulacyjny),
f. umiejętność pracy w zespole,
g. predyspozycje osobowościowe – dokładność, operatywność, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków, kreatywność, łatwość podejmowania decyzji, odporność na stres.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Zadania główne:

– Księgowanie operacji budżetu jednostki samorządu terytorialnego i Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej, zgodnie z zasadami funkcjonowania poszczególnych kont objętych planem kont dla budżetów jednostki samorządu terytorialnego i jednostek budżetowych, poprzez:
– dekretowanie wyciągów bankowych dochodów budżetowych,
– bieżące księgowanie wyciągów bankowych,
– podział i dostarczanie dokumentów księgowych dochodów na stanowiska merytoryczne zajmujące się ewidencją analityczną poszczególnych dochodów.
– Sporządzanie sprawozdań jednostki z realizacji dochodów budżetowych, należności i zobowiązań budżetowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
– Sporządzanie sprawozdań jednostki i sprawozdań zbiorczych z wykonania dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami;
– Ewidencja , dokonywanie potrąceń i rozliczeń dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami.
– Prowadzenie spraw związanych z opłatą eksploatacyjną.
– Miesięczne uzgadnianie wpływów budżetowych z ewidencją analityczną.
– Sporządzanie zbiorczych sprawozdań z zakresu dochodów, wydatków, należności i zobowiązań.
– Prowadzenie spraw z zakresu podatku od towarów i usług – VAT, prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów, prowadzenie rejestru faktur, wystawianie faktur, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z naliczaniem i rozliczaniem podatku VAT. Sporządzanie deklaracji i informacji z zakresu podatku od towarów i usług. Przygotowywanie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnej.
– Obsługa kasy fiskalnej (ewidencja sprzedaży, sporządzanie raportów fiskalnych, drukowanie i przechowywanie emitowanych przez kasę dokumentów, dokonywanie obowiązkowych serwisów technicznych kasy),
– Pomoc przy rozliczaniu sołtysów i inkasentów z zebranych należności .
– Opracowywanie projektów dokumentacji wewnętrznej w zakresie realizacji wykonywanych czynności, w tym projektów uchwał, zarządzeń.
– Przygotowywanie materiałów do projektu budżetu z zakresu wykonywanych czynności, zestawień i informacji z zakresu wykonywanych czynności.
– Sporządzanie obowiązujących zestawień, wydruków, informacji, sprawozdań z zakresu wykonywanych czynności.
– Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów z zakresu wykonywanych czynności do archiwum zakładowego.
– Pełnienie zastępstwa w przypadku nieobecności pracownika Referatu Finansowego na stanowisku ds księgowości podatków i opłat oraz zastępstwo pracownika na stanowisku ds obsługi kasy.
– Wykonywanie innych doraźnych prac zleconych przez przełożonych, w tym dyżurów związanych z organizacją cyklicznych imprez organizowanych przez Urząd.

2) Zadania okresowe:

– sporządzanie sprawozdań okresowych, bilansu, zestawień, wymaganych wydruków,
– przygotowywanie informacji i materiałów do konstrukcji projektu budżetu gminy na dany rok budżetowy,
– opracowywanie projektów dokumentacji wewnętrznej w zakresie realizacji wykonywanych czynności, w tym projektów uchwał, zarządzeń,
– przygotowywanie i przekazywanie dokumentów z zakresu wykonywanych czynności do archiwum zakładowego,

3) Inne:

– pełnienie dyżurów związanych z organizacją imprez organizowanych przez Urząd lub inne związane z nieprzewidzianymi sytuacjami.

5. Informacja o warunkach zatrudnienia:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Praca na parterze budynku Urzędu. Budynek z podjazdem. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim na parterze budynku, utrudniony dostęp do wyodrębnionego stanowiska pracy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz bezpośrednim kontaktem z klientami Urzędu.

6. Wymagane dokumenty:

a. list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem,
b. życiorys – curriculum vitae,
c. oryginał kwestionariusza osobowego,
d. kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e. kopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
f. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
g. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych
h. oświadczenie  o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
j.  w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego –  kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego przepisami o służbie cywilnej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
k.  w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z preferencyjnych zasad zatrudnienia – oświadczenie o niepełnosprawności,
l.  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów bieżącego naboru, (przykładowy wzór: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko przez czas niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, aż do cofnięcia wyrażonej zgody. Oświadczam, że podaję dane i wyrażam zgodę dobrowolnie i w sposób świadomy, zaś administrator danych, którym jest Burmistrz Przemkowa, przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, w tym informację o możliwości cofnięcia wyrażonej zgody
w dowolnej formie i w dowolnym momencie”).
m. fakultatywne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji na wolne stanowiska i organizowane zastępstwa pracowników,
n. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej: ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu tj.:

Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków

z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym w terminie do dnia 28 czerwca 2021 r. do godz. 15.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.

W przypadku dużej liczby kandydatów w ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych dziesięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://umprzemkow.bip.gov.pl// oraz na tablicy informacyjnej.

Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.

 

Wybrane dla Ciebie

Jest praca w MZGM w Przemkowie

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie poszukuje chętnych do pracy na stanowisku Technika w dziale Eksploatacyjno – technicznym. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

Jest praca. Urząd Miejski w Przemkowie rekrutuje

Urząd Miejski w Przemkowie poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku ds. ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Poniżej publikujemy pełna treść ogłoszenia o pracę.

Wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Przemkowie

Urząd Miejski w Przemkowie poszukuje specjalistów na stanowisko Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

Urząd Miejski w Przemkowie szuka ludzi do pracy

Urząd Miejski w Przemkowie poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku Podinspektora ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

Do wtorku możecie aplikować – UM Przemków rekrutuje

Urząd Miejski w Przemkowie ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy – Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym. Swoje dokumenty można składać do najbliższego wtorku do godziny 15.  Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

W Przemkowie szukają podinspektora ds. ochrony środowiska

Urząd Miejski w Przemkowie ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy – Podinspektor ds. ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

Rozmaitości

Bo kultura tu podobno jest…

Dni Polkowic mają znów stać się hucznym świętem miasta, a imprez masowych ma być znacznie więcej. Mają to być nie tylko koncerty, ale też kabaretony i najlepsze stand-upy. Mają wrócić też Dni Teatru. Kandydaci z komitetu Krzysztof Nester .Konkretnie zauważają wiele niedociągnięć w kwestii zarządzania Centrum Kultury. Chcą zmian.