×
*** Kampania wyborcza nabiera tempa. W przyszłą niedzielę wybierzemy radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów ***

Szukają specjalisty ds. zagospodarowania przestrzennego

Wójt miny w Gaworzycach ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy ds. zagospodarowania przestrzennego. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.

Nr naboru: ORG.2110.4.2022

  • Wymagania niezbędne:

– obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– nieposzlakowana opinia,
– wykształcenie minimum średnie,
– co najmniej dwuletni staż pracy (wynikający z zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracy), o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,

  • Wymagania dodatkowe:

– znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o gospodarce nieruchomościami, o samorządzie gminnym,
– posiadanie dobrej praktycznej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office (WORD, EXCEL),
– mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze publicznym, staż pracy na podobnym stanowisku,
– umiejętność pracy w zespole,
– umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
– komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, sumienność, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność,
– odporność na stres i dyspozycyjność,
– umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli w mowie i na piśmie, wysoka kultura osobista,
– prawo jazdy kat. B.

  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

– nadzór merytoryczny nad sporządzanymi dokumentami planistycznymi gminy, tj. studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, okresowe oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, aktualizacja studium planów miejscowych,
– prowadzenie rejestru planów miejscowych,
– ewidencjonowanie wniosków o sporządzenie lub zmianę planu,
– przygotowywanie materiałów do opracowywanych dokumentów planistycznych,
– opiniowanie projektów m.p.z.p. gmin ościennych,
– wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o funkcji terenów w m.p.z.p,
– wydawanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji lokalizacji celu publicznego i ich ewidencjonowanie,
– naliczanie opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości wynikających z uchwalenia m.p.z.p.,
– prowadzenie spraw związanych z budownictwem i współpraca z organami nadzoru budowlanego w tym zakresie,
– prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z przepisami ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
– opracowywanie projektów uchwał w zakresie powierzonych obowiązków oraz wykonywanie uchwał Rady Gminy w tym zakresie,
– realizacja zadań z zakresu obronności zleconych i/lub powierzonych przez Wójta,
– wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Gaworzycach, w rozumieniu przepisów ustawy  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, był wyższy niż 6%.

  • Wymagane dokumenty:

– list motywacyjny,
– życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
– kopie świadectw pracy (poświadczonych przez kandydata za zgodność
z oryginałem),
– kopie zaświadczeń, dyplomów ukończonych kursów, szkoleń (poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem),
– kwestionariusz osobowy – opatrzony własnoręcznym podpisem,
– ewentualnie posiadane referencje,
– podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
– podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
– podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
– inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
– oświadczenie o posiadaniu niepełnosprawności w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu, tj.:

Urząd Gminy w Gaworzycach, Dworcowa 95, 59-180 Gaworzyce

lub w formie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź profilem zaufanym przy użyciu Elektronicznej Skrzynki Podawczej za pomocą platformy ePUAP. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy
w Gaworzycach: /45ibv62lo3/skrytka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego w terminie do: 06.07.2022 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku dużej liczby kandydatów w ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru, tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych pięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Gaworzycach dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej.

Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.gaworzyce.com.pl/ oraz tablicy ogłoszeń Urzędu.

  • Informacje o warunkach pracy:

– stanowisko: administracyjne,
– sposób zatrudnienia, wymiar czasu pracy: pełny etat – 5 dni w tygodniu, 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób z niepełnosprawnościami – zgodnie z odrębnymi przepisami); umowa o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony); planowany termin zatrudnienia: od 01.08.2022r.,
– miejsce pracy: Urząd Gminy w Gaworzycach, ul. Dworcowa 95; praca odbywać się będzie na I piętrze budynku, który posiada platformę dla osób z niepełnosprawnościami umożliwiającą wjazd na I i II drugie piętro budynku; ciągi komunikacyjne wewnątrz budynku Urzędu umożliwiają swobodne przemieszczanie się osobom z ograniczoną mobilnością (budynek jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu); na schodach i wszelkich innych zmianach poziomu zastosowano oznaczenia kontrastowe; budynek wyposażony w toalety dla osób z niepełnosprawnościami,

stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze (powyżej 4 godzin dziennie) i obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z klientami i rozmowami telefonicznymi; praca w pozycji siedzącej; praca w terenie w zależności od potrzeb.

  • Informacje dodatkowe

Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Gaworzycach oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych – zarządzenie nr  120/2018 Wójta Gminy Gaworzyce z dnia 31 grudnia 2018 r.

Urząd Gminy w Gaworzycach jest pracodawcą otwartym na zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami, które spełnią wymagania określone w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. W przypadku zainteresowania ofertą pracy należy wskazać szczególne potrzeby kandydata, jeśli takie występują z uwagi na niepełnosprawność, a które umożliwią przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej w miejscu dostępnym i w sposób dostępny dla kandydata.

KLAUZULA INFORMACYJNA o przetwarzaniu danych osobowych dla osób uczestniczących w rekrutacji na wolne stanowisko pracy

  1. Administrator Pani/Pana danych: Wójt Gminy w Gaworzycach, z siedzibą przy ul. Dworcowej 95, 59-180 Gaworzyce, tel. 76 8316 285, e-mail: [email protected].
  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: [email protected] oraz nr telefonów: 728-706-901, 667-941-610
  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna | czas przechowywania
    • Przeprowadzenia procesu rekrutacji:
      • w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy art. 6, ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
      • inne dobrowolnie podane dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO zgoda na przetwarzanie danych
      • jeżeli w dokumentach zawarte będą dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie twoja odrębna zgoda na ich przetwarzanie, w przypadku gdy dane będą zbędne, zostaną zanonimizowane
    • Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5
  4. Odbiorcy:
    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
    • Podmioty świadczące usługi pocztowe w zakresie danych kontaktowych
    • W przypadku wybranego kandydata na stanowisko urzędnicze – użytkownicy strony BIP
  5. Przysługujące Pani/Panu prawa:
    • Prawo żądania dostępu do danych
    • Prawo żądania przenoszenia danych
    • Prawo żądania sprostowania danych
    • Prawo żądania usunięcia danych
    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
  6. Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 § 1 KP  jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne.

 

Wybrane dla Ciebie

„Zachęcam do udziału w święcie demokracji, jakim są wybory”

W niektórych gminach zagłębia miedziowego, w wyborach na burmistrza lub wójta, jest tylko jeden kandydat. Tak jest np. w Chocianowie, gdzie o najwyższy urząd w gminie ponownie powalczy Tomasz Kulczyński. Po ponad pięciu latach kadencji, przyszedł czas na podsumowanie.

KWW Krzysztof Nester .Konkretnie prezentuje „Konkrety dla młodych”

Centrum Aktywności Młodych, a więc miejsce, gdzie polkowicka młodzież będzie mogła spędzać wolny czas wraz z Biurem Polityki Młodzieżowej i punktem pomocy psychologicznej. Do tego liczne rozwiązania, które wyrównają szanse młodych ludzi w ich starcie w dorosłość, jak gminne kursy prawa jazdy czy bezpłatny wstęp na miejską siłownię. I jeszcze masa drobnych rozwiązań, jak ładowarki […]

Szóstka w kopalni Polkowice-Sieroszowice. Górnicy bezpieczni

Kolejny silny wstrząs w kopalni KGHM. Na szczęście górników nie było w tym czasie w rejonie wstrząsu.

W bibliotece w Raszówce powstały piękne pisanki!

Ciepły wosk, różnokolorowe barwniki i jajka – bo bez nich nie będzie pisanek. Dzieci i młodzież z Gminy Lubin doskonale bawiła się przy tworzeniu pisanek zna zajęciach w bibliotece gminnej w Raszówce.

Zniszczył towar w sklepie. Oblał go substancją na dziki…

Policjanci z Legnicy zatrzymali mężczyznę, który kilka dni temu zniszczył towar w jednym z legnickich sklepów. Jak ustalili mundurowi, mężczyzna wszedł do lokalu i spryskał towar substancją do odstraszania dzików, po czym uciekł.

Magia sondaży wyborczych. Jaki mają wpływ na ostateczny wynik?

Lokalne media prześcigają się w organizowaniu i prowadzeniu sondaży wyborczych sprawdzając preferencje uprawnionych do głosowania. Co ciekawe, każde badanie opinii publicznej niesie ze sobą różnorakie wyniki. Dany kandydat – w jednym sondażu – kładzie na łopatki pozostałych konkurentów, w innym – znajduje się na końcu stawki. Sondaże sondażami a i tak sądnym dniem dla wszystkich […]