Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej w urzędzie gminy. Swoje dokumenty można składać do 20 stycznia. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.
Stanowisko: ds. gospodarki komunalnej – 1 etat.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą, polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu informacji.
Zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowice jak i Powiatu Głogowskiego. Otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki, oprogramowanie, sprzęt biurowy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:
posiadające obywatelstwo polskie,
nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
posiadające wykształcenie średnie lub wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku,
posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności z zakresu ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawa prawo zamówień publicznych, przepisy Kodeksu Postępowania Administracyjnego, prawo ochrony środowiska, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o ochronie zwierząt oraz ochronie roślin, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksy cywilnego.
posiadające znajomość podstawowych programów komputerowych,
posiadanie prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
Wysoka kultura osobista.
Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
Umiejętność pracy w zespole.
Odpowiedzialność.
Kreatywność, rzetelność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, terminowość, dyspozycyjność i odporność na stres.
W pierwszej kolejności będą rozpatrywane wnioski złożone przez osoby posiadające doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych j.s.t., którzy wykonywali podobny do wskazanego zakres czynności.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
prowadzenie spraw gospodarki komunalnej,
prowadzenie spraw dotyczących cmentarzy komunalnych,
prowadzenie spraw związanych z gospodarką gminnymi lokalami mieszkalnymi, w tym:
a) opracowywanie projektów uchwał Rady w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy oraz zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy,
b) opracowywanie projektów umów najmu,
c) wypowiadanie umów najmu,
d) ustalanie propozycji stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych oraz za najem mieszkalnych lokali socjalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego o eksmisję oraz realizacja wyroków sądowych w tych sprawach,
f) usuwania samowoli lokalowej,
prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką lokalami użytkowymi stanowiącymi własność Gminy,
wykonywanie czynności związanych z organizacją i zarządzaniem świetlicami wiejskimi,
prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody – pomniki przyrody,
Wydawanie zezwoleń na wycięcie drzew i krzewów oraz na usuwanie drzew i krzewów z pasa drogowego oraz naliczanie kar za samowolne działanie w tym zakresie
prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatami z tytułu gospodarczego korzystania ze środowiska oraz stosowaniem kar za nieprzestrzeganie wymagań ochrony środowiska,
Wydawanie zezwoleń na utrzymywanie ras psów uznanych za agresywne,
Organizowanie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na zasadach określonych w odrębnych przepisach oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części oraz współdziałanie z przedsiębiorcami podejmującymi działalność w tym zakresie,
Prowadzenie spraw dotyczących kolczykowania, szczepień zwierząt inwentarskich, numerowania psów, odławianie psów,
Podejmowanie decyzji w przedmiocie odebrania właścicielowi zwierzęcia, które jest okrutnie traktowane lub zaniedbywane,
Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie:
a) ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
b) prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części
przygotowywanie danych do strony internetowej gminy i Biuletynu Informacji Publicznej,
wykonywanie czynności wynikających z zadań obronnych.
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
życiorys (z telefonem kontaktowym),
kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (o ile kandydat posiada),
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019r. 1282 z późn.zm.),
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Żukowice, 67 – 231 Żukowice 148 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 stycznia 2022r., do godz. 15.30.Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl),
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl).
W związku z organizacją pracy w ramach robót publicznych Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór kandydatów na stanowisko opiekuna przewozów szkolnych. Ogólny zakres obowiązków: opieka nad dziećmi w czasie przewozu dzieci (do i ze szkoły).
Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowiska pracowników porządkowych. Swoje dokumenty można składać do 10 maja w Urzędzie Gminy w Żukowicach. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.
Urząd Gminy w Żukowicach poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku urzędniczym gospodarki wodno – ściekowej. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.
Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia. Termin składania dokumentów mija 27 grudnia.
Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowisko konserwatora.Poniżej publikujemy treść ogłoszenia wraz z linkiem do pobrania wszystkich niezbędnych dokumentów.
Reprezentacyjna przerwa powoli dobiega końca. Piłkarze KGHM Zagłębia Lubin intensywnie przygotowują się do wznowienia rozgrywek w PKO Ekstraklasie. Swój mecz Miedziowi rozegrają tuż po świętach Wielkiej Nocy.
Policjanci z Legnicy zatrzymali mężczyznę, który kilka dni temu zniszczył towar w jednym z legnickich sklepów. Jak ustalili mundurowi, mężczyzna wszedł do lokalu i spryskał towar substancją do odstraszania dzików, po czym uciekł.
W niektórych gminach zagłębia miedziowego, w wyborach na burmistrza lub wójta, jest tylko jeden kandydat. Tak jest np. w Chocianowie, gdzie o najwyższy urząd w gminie ponownie powalczy Tomasz Kulczyński. Po ponad pięciu latach kadencji, przyszedł czas na podsumowanie.