×
*** Kampania wyborcza nabiera tempa. W przyszłą niedzielę wybierzemy radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów ***

Urząd Gminy w Żukowicach poszukuje osób chętnych do pracy

Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej w urzędzie gminy. Swoje dokumenty można składać do 20 stycznia. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

 

Stanowisko:  ds. gospodarki komunalnej – 1 etat.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana w siedzibie urzędu  oraz poza siedzibą, polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu informacji.

Zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowice jak i Powiatu Głogowskiego. Otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki, oprogramowanie, sprzęt biurowy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych   w   jednostce,   w   rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagania niezbędne:

Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:

  1. posiadające obywatelstwo polskie,
  2. nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
  4. posiadające wykształcenie  średnie  lub  wyższe  I lub II  stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku,
  5. posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. znajomość   przepisów   prawa   związanego   z    problematyką   na   stanowisku, a w szczególności z zakresu ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawa prawo zamówień publicznych, przepisy Kodeksu Postępowania Administracyjnego,  prawo  ochrony  środowiska,  ustawa  o  utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o ochronie zwierząt oraz ochronie roślin, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksy cywilnego.
  7. posiadające znajomość podstawowych programów komputerowych,
  8. posiadanie prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe:

  1. Wysoka kultura osobista.
  2. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Odpowiedzialność.
  5. Kreatywność, rzetelność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, terminowość, dyspozycyjność i odporność na stres.

W pierwszej kolejności będą rozpatrywane wnioski złożone przez osoby posiadające doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych j.s.t., którzy wykonywali podobny do wskazanego zakres czynności.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw gospodarki komunalnej,
  2. prowadzenie spraw dotyczących cmentarzy komunalnych,
  3. prowadzenie spraw związanych z gospodarką gminnymi lokalami mieszkalnymi, w tym:
  4. a) opracowywanie projektów uchwał Rady w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy oraz zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy,
  5. b) opracowywanie projektów umów najmu,
  6. c) wypowiadanie umów najmu,
  7. d) ustalanie propozycji stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych oraz za najem mieszkalnych lokali socjalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  8. e) przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego o eksmisję oraz realizacja wyroków sądowych w tych sprawach,
  9. f) usuwania samowoli lokalowej,
  10. prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką lokalami użytkowymi stanowiącymi własność Gminy,
  11. wykonywanie czynności związanych z organizacją i zarządzaniem świetlicami wiejskimi,
  12. prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody – pomniki przyrody,
  13. Wydawanie zezwoleń na wycięcie drzew i krzewów oraz na usuwanie drzew i krzewów z pasa drogowego oraz naliczanie kar za samowolne działanie w tym zakresie
  14. prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatami z tytułu gospodarczego korzystania ze środowiska oraz stosowaniem kar za nieprzestrzeganie wymagań ochrony środowiska,
  15. Wydawanie zezwoleń na utrzymywanie ras psów uznanych za agresywne,
  16. Organizowanie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na zasadach określonych w odrębnych przepisach oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części oraz współdziałanie z przedsiębiorcami podejmującymi działalność w tym zakresie,
  17. Prowadzenie spraw dotyczących kolczykowania, szczepień zwierząt inwentarskich, numerowania psów, odławianie psów,
  18. Podejmowanie decyzji w przedmiocie odebrania właścicielowi zwierzęcia, które jest okrutnie traktowane lub zaniedbywane,
  19. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie:
  20. a) ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
  21. b) prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części
  22. przygotowywanie danych do strony internetowej gminy i Biuletynu Informacji Publicznej,
  23. wykonywanie czynności wynikających z zadań obronnych.

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (z telefonem kontaktowym),
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (o ile kandydat posiada),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o  pracownikach  samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2019r.   1282 z późn.zm.),
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną.

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem   poczty   na   adres: Urząd   Gminy    Żukowice,    67  –   231    Żukowice 148 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 stycznia 2022r., do godz. 15.30. Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.

Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

  1. Dodatkowe informacje:
  • kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
  • aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
  • lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl),
  • kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  • informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl).
 

Wybrane dla Ciebie

Gmina Żukowice. Opiekun przewozów szkolnych poszukiwany

W związku z organizacją pracy w ramach robót publicznych Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór kandydatów na stanowisko opiekuna przewozów szkolnych. Ogólny zakres obowiązków: opieka nad dziećmi w czasie przewozu dzieci (do i ze szkoły).

W Żukowicach ruszają roboty publiczne – pracownicy poszukiwani

Gmina Żukowice poszukuje osób chętnych do pracy w ramach robót publicznych. Poniżej ogłoszenie o pracę. Swoje podania należy składać tylko do 10 maja!

W Żukowicach szukają pracowników porządkowych

Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowiska pracowników porządkowych. Swoje dokumenty można składać do 10 maja w Urzędzie Gminy w Żukowicach. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.

Jest praca w Urzędzie Gminy w Żukowicach

Urząd Gminy w Żukowicach poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku urzędniczym gospodarki wodno – ściekowej. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.

Jest praca! Urząd Gminy Żukowice szuka chętnych

Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia. Termin składania dokumentów mija 27 grudnia.

W Żukowicach szukają do pracy na stanowisko konserwatora

Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowisko konserwatora.Poniżej publikujemy treść ogłoszenia wraz z linkiem do pobrania wszystkich niezbędnych dokumentów.