×
*** Nowym prezesem piłkarskiego KGHM Zagłębia Lubin został Paweł Jeż *** W najbliższą niedzielę, 28 kwietnia, odbędzie się 14. edycja Crossu Straceńców. Na liście startowej jest już ponad 400 śmiałków ***

Urząd Gminy w Żukowicach szuka ludzi do pracy

Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.

 

Stanowisko:  ds. utrzymania dróg – 1 etat.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

– Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana w siedzibie urzędu  oraz poza siedzibą, polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu informacji.
– Zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowice jak i Powiatu Głogowskiego.
– Otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki , oprogramowanie, sprzęt biurowy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagania niezbędne:

Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:

  1. posiadające obywatelstwo polskie,
  2. nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
  4. posiadające wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku.
  5. posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  6. znajomość przepisów prawa z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, prawo budowlane,     ustawa   prawo   zamówień publicznych, ustawa o drogach publicznych, prawo  o ruchu drogowym, ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, ustawa o samorządzie gminnym,
  1. posiadające znajomość podstawowych programów komputerowych,
  2. posiadanie prawo jazdy kat. B.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność analizy dokumentacji projektowej oraz przetargowej.
  2. Wysoka kultura osobista.
  3. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dyspozycyjność, skrupulatność i terminowość.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z modernizacją, remontami, konserwacją i utrzymaniem dróg gminnych, w tym:

– przygotowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z procedurą zamówień publicznych,

– przeprowadzanie przetargów na realizację ww. zadań,

– prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań, w tym weryfikacja kosztorysów oraz kontrola realizacji zapisów umów,

  1. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem aktualnych i w należytym stanie znaków drogowych na drogach gminnych.
  2.  Planowanie i prowadzenie ewidencji dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych.
  3. Zaliczanie dróg do kategorii dróg gminnych i ustalanie jej przebiegu.
  4.  Koordynowanie robót w pasie drogowym dróg  gminnych.
  5. Przygotowanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i przejazd pojazdów ponad gabarytowych.
  6. Prowadzenie spraw związanych z lokalizowaniem w pasie drogowym dróg gminnych obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową.
  7. Przywracanie stanu pasa dróg gminnych do stanu poprzedniego w razie  jego naruszenia.
  8. Wydawanie warunków projektowych na dojazdy, wyjazdy do nowo projektowanych obiektów kubaturowych.
  9. Prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów mostowych oraz nadzór nad utrzymaniem nawierzchni chodników i dróg gminnych.
  10. Umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic i placów.
  11. Przygotowanie i koordynowanie akcji „Zima” oraz sprawowanie nadzoru nad jej należytym wykonywaniem.
  12. Organizowanie robót drogowych wykonywanych systemem gospodarczym.
  13. Współpraca z administratorami dróg przebiegającymi przez teren gminy, organizacja ruchu drogowego.
  14. Współdziałanie z organami policji i innymi organizacjami w zakresie utrzymania bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
  15. Wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia.
  16. Przygotowywanie wniosków na zadania rekultywacyjne dotyczące dróg w ramach finansowania z Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
  17. Sporządzanie protokołów gminnej komisji ds. szacowania szkód powstałych w wyniku zdarzeń mających charakter klęsk żywiołowych oraz sporządzanie wniosków do Wojewody na odbudowę dróg zniszczonych w ramach dotacji celowej z MAiC.
  18. Uzgadnianie i      wydawanie    zezwoleń    przewozowych    dotyczących    korzystania

z przystanków usytuowanych w pasie dróg gminnych będących w zarządzie Gminy Żukowice.

  1. Prowadzenie ewidencji przystanków usytuowanych w pasie dróg gminnych.
  2. Prowadzenie sprawozdawczości w ramach prowadzonych spraw do organów administracji publicznej oraz sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
  3. Przygotowywanie danych do strony internetowej gminy i Biuletynu Informacji Publicznej.
  4. Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy.
  5. Wymagane dokumenty
  • list motywacyjny,
  • życiorys (z telefonem kontaktowym),
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (o ile kandydat posiada),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o  pracownikach  samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2019r.   1282 z późn.zm.),
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną.

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem   poczty   na   adres: Urząd   Gminy    Żukowice,    67  –   231    Żukowice 148 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 grudnia 2021r., do godz. 15.30. Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.

Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

  1. Dodatkowe informacje:
  • kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
  • aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
  • lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl),
  • kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  • informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl).
 

Wybrane dla Ciebie

Przedszkolaki i uczniowie świętują Dzień Ziemi w Polkowicach

Kolorowym pochodem pod hasłem: „Cztery żywioły” uczniowie najmłodszych klas i przedszkolaki z gminy Polkowice rozpoczęły świętowanie Międzynarodowego Dnia Ziemi. Wszyscy spotkali się dziś w rynku, by rozmawiać o ekologii, promować postawy i zachowania przyczyniające się do dbałości o ochronę naturalnego środowiska.

Zabił na drodze i uciekł. Grozi mu 20 lat odsiadki

Policjanci z Legnicy zatrzymali sprawcę tragicznego wypadku na drodze, który 21 kwietnia potrącił 25-latka z Prochowic i uciekł z miejsca wypadku. Kiedy na jego rekach pojawiły się kajdanki mężczyzna miał ponad 3 promile alkoholu w wydychanym powietrzu. Sąd na wniosek prokuratury zastosował wobec niego tymczasowy areszt na okres 3 miesięcy.

Poznajecie te psiaki? Odłowiono je na terenie Gminy Lubin

Poznajecie psiaki ze zdjęć? Zostały odłowione w Miłosnej w Gminie Lubin. Czekają na swoich właścicieli,  a jeżeli nikt się po nie nie zgłosi, zostaną przekazane do adopcji.

Narkotyki trzymał w słoiku. Teraz stanie przed sądem

Lubińscy mundurowi zatrzymali mężczyznę, który w swoim mieszkaniu trzymał dużą ilość narkotyków. 32-latek przyznał się do winy i dobrowolnie poddał karze. Teraz jego ustalenia z prokuratura musi zaakceptować sąd.

Szczypiornistki Zagłębia zagrają o Superpuchar Polski

Szczypiornistki KGHM MKS Zagłębia Lubin są pierwszymi finalistkami Superpucharu Polski, który rozegrany zostanie w łódzkiej Atlas Arenie. Stało się tak po zapewnieniu sobie mistrzostwa Polski. Dla Miedziowych to czwarte z rzędu a piąte w historii klubu trofeum krajowego czempionatu.

KGHM ogłosił wyniki produkcyjne i sprzedażowe za ubiegły rok

Spółka KGHM opublikowała raport produkcyjny i sprzedażowy za 2023r. Mimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, niestabilnych cen na rynku surowców i wysokiej presji kosztów, Polska Miedź ocenia wyniki operacyjne za solidne a kondycję finansową za stabilną. To blisko 33,5 mld zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży oraz 5,4 mld zł EBITDA Grupy KGHM.

Sport

Szczypiornistki Zagłębia zagrają o Superpuchar Polski

Szczypiornistki KGHM MKS Zagłębia Lubin są pierwszymi finalistkami Superpucharu Polski, który rozegrany zostanie w łódzkiej Atlas Arenie. Stało się tak po zapewnieniu sobie mistrzostwa Polski. Dla Miedziowych to czwarte z rzędu a piąte w historii klubu trofeum krajowego czempionatu.

Na sygnale

Zabił na drodze i uciekł. Grozi mu 20 lat odsiadki

Policjanci z Legnicy zatrzymali sprawcę tragicznego wypadku na drodze, który 21 kwietnia potrącił 25-latka z Prochowic i uciekł z miejsca wypadku. Kiedy na jego rekach pojawiły się kajdanki mężczyzna miał ponad 3 promile alkoholu w wydychanym powietrzu. Sąd na wniosek prokuratury zastosował wobec niego tymczasowy areszt na okres 3 miesięcy.

Rozmaitości

Przedszkolaki i uczniowie świętują Dzień Ziemi w Polkowicach

Kolorowym pochodem pod hasłem: „Cztery żywioły” uczniowie najmłodszych klas i przedszkolaki z gminy Polkowice rozpoczęły świętowanie Międzynarodowego Dnia Ziemi. Wszyscy spotkali się dziś w rynku, by rozmawiać o ekologii, promować postawy i zachowania przyczyniające się do dbałości o ochronę naturalnego środowiska.