Strona główna » Urząd Gminy w Żukowicach szuka ludzi do pracy
*** Nowym prezesem piłkarskiego KGHM Zagłębia Lubin został Paweł Jeż *** W najbliższą niedzielę, 28 kwietnia, odbędzie się 14. edycja Crossu Straceńców. Na liście startowej jest już ponad 400 śmiałków ***
Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.
Stanowisko: ds. utrzymania dróg – 1 etat.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
– Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą, polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu informacji.
– Zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowice jak i Powiatu Głogowskiego.
– Otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki , oprogramowanie, sprzęt biurowy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:
posiadające obywatelstwo polskie,
nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
posiadające wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku.
posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
znajomość przepisów prawa z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, prawo budowlane, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, ustawa o samorządzie gminnym,
posiadające znajomość podstawowych programów komputerowych,
posiadanie prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
Umiejętność analizy dokumentacji projektowej oraz przetargowej.
Wysoka kultura osobista.
Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dyspozycyjność, skrupulatność i terminowość.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z modernizacją, remontami, konserwacją i utrzymaniem dróg gminnych, w tym:
– przygotowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z procedurą zamówień publicznych,
– przeprowadzanie przetargów na realizację ww. zadań,
– prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań, w tym weryfikacja kosztorysów oraz kontrola realizacji zapisów umów,
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem aktualnych i w należytym stanie znaków drogowych na drogach gminnych.
Planowanie i prowadzenie ewidencji dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych.
Zaliczanie dróg do kategorii dróg gminnych i ustalanie jej przebiegu.
Koordynowanie robót w pasie drogowym dróg gminnych.
Przygotowanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i przejazd pojazdów ponad gabarytowych.
Prowadzenie spraw związanych z lokalizowaniem w pasie drogowym dróg gminnych obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową.
Przywracanie stanu pasa dróg gminnych do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.
Wydawanie warunków projektowych na dojazdy, wyjazdy do nowo projektowanych obiektów kubaturowych.
Prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów mostowych oraz nadzór nad utrzymaniem nawierzchni chodników i dróg gminnych.
Umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic i placów.
Przygotowanie i koordynowanie akcji „Zima” oraz sprawowanie nadzoru nad jej należytym wykonywaniem.
Organizowanie robót drogowych wykonywanych systemem gospodarczym.
Współpraca z administratorami dróg przebiegającymi przez teren gminy, organizacja ruchu drogowego.
Współdziałanie z organami policji i innymi organizacjami w zakresie utrzymania bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia.
Przygotowywanie wniosków na zadania rekultywacyjne dotyczące dróg w ramach finansowania z Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
Sporządzanie protokołów gminnej komisji ds. szacowania szkód powstałych w wyniku zdarzeń mających charakter klęsk żywiołowych oraz sporządzanie wniosków do Wojewody na odbudowę dróg zniszczonych w ramach dotacji celowej z MAiC.
Uzgadnianie i wydawanie zezwoleń przewozowych dotyczących korzystania
z przystanków usytuowanych w pasie dróg gminnych będących w zarządzie Gminy Żukowice.
Prowadzenie ewidencji przystanków usytuowanych w pasie dróg gminnych.
Prowadzenie sprawozdawczości w ramach prowadzonych spraw do organów administracji publicznej oraz sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Przygotowywanie danych do strony internetowej gminy i Biuletynu Informacji Publicznej.
Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy.
Wymagane dokumenty
list motywacyjny,
życiorys (z telefonem kontaktowym),
kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (o ile kandydat posiada),
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019r. 1282 z późn.zm.),
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Żukowice, 67 – 231 Żukowice 148 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 grudnia 2021r., do godz. 15.30.Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl),
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl).
Kolorowym pochodem pod hasłem: „Cztery żywioły” uczniowie najmłodszych klas i przedszkolaki z gminy Polkowice rozpoczęły świętowanie Międzynarodowego Dnia Ziemi. Wszyscy spotkali się dziś w rynku, by rozmawiać o ekologii, promować postawy i zachowania przyczyniające się do dbałości o ochronę naturalnego środowiska.
Policjanci z Legnicy zatrzymali sprawcę tragicznego wypadku na drodze, który 21 kwietnia potrącił 25-latka z Prochowic i uciekł z miejsca wypadku. Kiedy na jego rekach pojawiły się kajdanki mężczyzna miał ponad 3 promile alkoholu w wydychanym powietrzu. Sąd na wniosek prokuratury zastosował wobec niego tymczasowy areszt na okres 3 miesięcy.
Poznajecie psiaki ze zdjęć? Zostały odłowione w Miłosnej w Gminie Lubin. Czekają na swoich właścicieli, a jeżeli nikt się po nie nie zgłosi, zostaną przekazane do adopcji.
Lubińscy mundurowi zatrzymali mężczyznę, który w swoim mieszkaniu trzymał dużą ilość narkotyków. 32-latek przyznał się do winy i dobrowolnie poddał karze. Teraz jego ustalenia z prokuratura musi zaakceptować sąd.
Szczypiornistki KGHM MKS Zagłębia Lubin są pierwszymi finalistkami Superpucharu Polski, który rozegrany zostanie w łódzkiej Atlas Arenie. Stało się tak po zapewnieniu sobie mistrzostwa Polski. Dla Miedziowych to czwarte z rzędu a piąte w historii klubu trofeum krajowego czempionatu.
Spółka KGHM opublikowała raport produkcyjny i sprzedażowy za 2023r. Mimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, niestabilnych cen na rynku surowców i wysokiej presji kosztów, Polska Miedź ocenia wyniki operacyjne za solidne a kondycję finansową za stabilną. To blisko 33,5 mld zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży oraz 5,4 mld zł EBITDA Grupy KGHM.
Szczypiornistki KGHM MKS Zagłębia Lubin są pierwszymi finalistkami Superpucharu Polski, który rozegrany zostanie w łódzkiej Atlas Arenie. Stało się tak po zapewnieniu sobie mistrzostwa Polski. Dla Miedziowych to czwarte z rzędu a piąte w historii klubu trofeum krajowego czempionatu.
Policjanci z Legnicy zatrzymali sprawcę tragicznego wypadku na drodze, który 21 kwietnia potrącił 25-latka z Prochowic i uciekł z miejsca wypadku. Kiedy na jego rekach pojawiły się kajdanki mężczyzna miał ponad 3 promile alkoholu w wydychanym powietrzu. Sąd na wniosek prokuratury zastosował wobec niego tymczasowy areszt na okres 3 miesięcy.
Kolorowym pochodem pod hasłem: „Cztery żywioły” uczniowie najmłodszych klas i przedszkolaki z gminy Polkowice rozpoczęły świętowanie Międzynarodowego Dnia Ziemi. Wszyscy spotkali się dziś w rynku, by rozmawiać o ekologii, promować postawy i zachowania przyczyniające się do dbałości o ochronę naturalnego środowiska.