×
*** Nowym prezesem piłkarskiego KGHM Zagłębia Lubin został Paweł Jeż *** W najbliższą niedzielę, 28 kwietnia, odbędzie się 14. edycja Crossu Straceńców. Na liście startowej jest już ponad 400 śmiałków ***

W Grębocicach szukają Podinspektora ds. profilaktyki zdrowotnej

Wójt Gminy Grębocice ogłosił nabór na stanowisko podinspektora ds. profilaktyki zdrowotnej w Urzędzie Gminy w Grębocicach. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

 

Wójt Gminy Grębocice (ul. Głogowska 3, 59- 150 Grębocice) ogłasza nabór kandydatów do pracy na zastępstwo na stanowisko Podinspektor ds. profilaktyki zdrowotnej w Referacie Organizacyjnym.

Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełen wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: S. 2110.2.2023
Data publikacji ogłoszenia: 30.03.2023
Termin składania ofert: 14.04.2023
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: <6%

Warunki pracy
– siedziba pracy – ul. Głogowska 3,
– praca przy komputerze,
– praca w pozycji siedzącej,
– opis budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie www.grebocice.com.pl/ deklaracja dostępności/

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej będzie należało:

1. W zakresie zdrowia.
1.1. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem programów profilaktycznych, zdrowotnych na terenie Gminy Grębocice.
1.2.Koordynowanie spraw związanych udzielaniem dotacji dla szpitali.
1.3. Przygotowywanie opinii w sprawie rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu polkowickiego.

2. Przygotowywanie decyzji ustalającej stypendia socjalne dla uczniów .
3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z działalnością gospodarczą.
4. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania /rejestr osób uprawnionych do pobierania druków.

5 . W zakresie utrzymania świetlic i wydatkowania przyznanych środków finansowych na poszczególne sołectwa :
a) Zakup środków czystości do świetlic wiejskich
b) Zakup wyposażenia świetlic i współpraca z sołtysami w tym zakresie
c) Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem nagród za udział sołectw w konkursie na najlepszą inicjatywę społeczną
d) Nadzór nad wydatkowaniem środków przyznanych na poszczególne sołectwa.
e) Sporządzanie projektów zarządzeń wójta w sprawie wysokości opłat za wynajem świetlic wiejskich.

6. W zakresie spraw związanych z urzędem:
a) Prowadzenie spraw związanych z wyłonieniem wykonawców i sporządzanie umów na : obsługę informatyczną urzędu, usługi telekomunikacyjne
b) dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego i wyposażenia biurowego.

Wymagania niezbędne/konieczne:
· posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· nieposzlakowana opinia,
· wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji,
· wyrażenie zgody, w przypadku wyłonienia do zatrudnienia, na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, na czas realizacji umowy o pracę,
· wykształcenie wyższe
· staż pracy: minimum 2-letni staż pracy,
· znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
· znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
· umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
· umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Wymagania dodatkowe:
· Rzetelność i samodzielność w wykonywaniu zadań.
· Terminowość, odpowiedzialność i skrupulatność.
· Wysoka kultura osobista.
· Stosowanie zasad etykiety w relacjach służbowych
· Umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz pracą pod presją czasu.
· Wysokie umiejętności interpersonalne, w tym komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
· Prawo jazdy kat. B

Oferta kandydata musi zawierać:
· list motywacyjny,
· oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, ( wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Urzędu Gminy w Grębocicach),
· kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy, (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
· kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
· oświadczenie o posiadaniu niepełnosprawności w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
· oświadczenia (wymagany druk oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Gminy Grębocice):

a/ oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego/oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
b/ oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
c/ oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d/ oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanym dalej RODO,
e/ oświadczenie o wyrażeniu zgody, w przypadku wyłonienia do zatrudnienia, na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, na czas realizacji umowy o pracę, zgodnie z RODO,
f/ przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2022r. poz. 530 /.
g/ dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
1. certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
2. dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
3. świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
4. świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.

Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo nr S.2110.2.2023”, należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Urząd Gminy w Grębocicach
Centrum Obsługi Mieszkańców pok. nr 1,
ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice,

w terminie do dnia: 14.04.2023r.
Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.
Drogą elektroniczną przyjmowane są wyłącznie dokumenty opatrzone podpisem kwalifikowanym elektronicznie.

Informacje dodatkowe.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 76 8315 – 501
Kandydaci zakwalifikowani, będą telefonicznie informowani o kolejnych etapach naboru na zastępstwo.
Do udziału w naborze zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które wymagania określone w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. W przypadku zainteresowania ofertą pracy należy wskazać szczególne potrzeby kandydata / jeśli takie występują z uwagi na niepełnosprawność/ które umożliwią przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej w miejscu dostępnym i w sposób dostępny dla kandydata.
Urząd Gminy w Grębocicach jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.

 

Wybrane dla Ciebie

Narkotyki trzymał w słoiku. Teraz stanie przed sądem

Lubińscy mundurowi zatrzymali mężczyznę, który w swoim mieszkaniu trzymał dużą ilość narkotyków. 32-latek przyznał się do winy i dobrowolnie poddał karze. Teraz jego ustalenia z prokuratura musi zaakceptować sąd.

Szczypiornistki Zagłębia zagrają o Superpuchar Polski

Szczypiornistki KGHM MKS Zagłębia Lubin są pierwszymi finalistkami Superpucharu Polski, który rozegrany zostanie w łódzkiej Atlas Arenie. Stało się tak po zapewnieniu sobie mistrzostwa Polski. Dla Miedziowych to czwarte z rzędu a piąte w historii klubu trofeum krajowego czempionatu.

KGHM ogłosił wyniki produkcyjne i sprzedażowe za ubiegły rok

Spółka KGHM opublikowała raport produkcyjny i sprzedażowy za 2023r. Mimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, niestabilnych cen na rynku surowców i wysokiej presji kosztów, Polska Miedź ocenia wyniki operacyjne za solidne a kondycję finansową za stabilną. To blisko 33,5 mld zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży oraz 5,4 mld zł EBITDA Grupy KGHM.

Policja szuka 20-letniego Kacpra. Widzieliście go?

Głogowscy mundurowi szukają 20-letniego Kacpra Majewskiego. Młody mężczyzna wyszedł z domu w poniedziałek i do tej pory nie wrócił.

Zaginął 16-letni Kajetan z Głogowa. Widzieliście go?

AKTUALIZACJA: Kajetan został odnaleziony cały i zdrowy. Zaginął 16-latek z Głogowa. Poszukują go bliscy i policjanci. Jego życie może być zagrożone.

Porażka mistrzyń Polski w derbach Dolnego Śląska

Pewne już mistrzostwa Polski szczypiornistki KGHM MKS Zagłębia Lubin przegrały derby Dolnego Śląska. Pogromczyniami Miedziowych zostały dziś zawodniczki KPR Kobierzyce wygrywając na własnym parkiecie 24:23.

Sport

Szczypiornistki Zagłębia zagrają o Superpuchar Polski

Szczypiornistki KGHM MKS Zagłębia Lubin są pierwszymi finalistkami Superpucharu Polski, który rozegrany zostanie w łódzkiej Atlas Arenie. Stało się tak po zapewnieniu sobie mistrzostwa Polski. Dla Miedziowych to czwarte z rzędu a piąte w historii klubu trofeum krajowego czempionatu.

Rozmaitości

KGHM ogłosił wyniki produkcyjne i sprzedażowe za ubiegły rok

Spółka KGHM opublikowała raport produkcyjny i sprzedażowy za 2023r. Mimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, niestabilnych cen na rynku surowców i wysokiej presji kosztów, Polska Miedź ocenia wyniki operacyjne za solidne a kondycję finansową za stabilną. To blisko 33,5 mld zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży oraz 5,4 mld zł EBITDA Grupy KGHM.