×
*** Seksafera w regionie. 19-letnia Wiktoria K. podopieczna domu dziecka pomagała innym dziewczynom w utworzeniu kont i umawianiu się z klientami na seks spotkania ***

Urząd Miejski w Przemkowie szuka pracownika

Urząd Miejski w Przemkowie wydłuża termin składania dokumentów aplikacyjnych na stanowisko Podinspektor w Referacie Usług Wspólnych. Macie czas dzisiaj do godz. 15. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.

Urząd Miejski w Przemkowie, Plac Wolności 25, 59-170 Przemków ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Podinspektor w Referacie Usług Wspólnych.

1. Oferujemy:

a) stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
b) dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrodę jubileuszową,
c) terminowo wypłacane wynagrodzenie,
d) pracę w stałych godzinach 7:00 – 15:00,
e) udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów,
f) pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe,
g) możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego,
h) dofinansowanie do zakupu okularów.

2. Wymagania niezbędne:

a) doświadczenie zawodowe min 3 lata pracy przy wykształceniu średnim, w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy niewymagany,
b) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia.

3. Wymagania dodatkowe:

a) wykształcenie (charakter lub typ szkoły) – wyższe ekonomiczne lub administracyjne, wymagany profil (specjalność) – rachunkowość, finanse,
b) posiadane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe związane z pracą w księgowości finansowo-budżetowej,
c) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów ustawy rachunkowości,
o sprawozdawczości budżetowej, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług, klasyfikowania dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
d) umiejętność prowadzenia dokumentacji finansowo-księgowej, sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
e) umiejętność obsługi komputera i programów – WINDOWS, Microsoft Office (Word – edytor tekstów, Excel – arkusz kalkulacyjny),
f) umiejętność pracy w zespole,
g) predyspozycje osobowościowe – dokładność, operatywność, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków, kreatywność, łatwość podejmowania decyzji, odporność na stres.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Zadania główne:

a) Pracownik odpowiada za prowadzenie pełnej księgowości Przemkowskiego Ośrodka Kultury i Biblioteki, w szczególności za:
b) aktualizację przyjętych przez jednostkę obsługiwaną zasad (polityki) rachunkowości,
c) prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym,
d) terminowe, zgodne z przepisami sporządzanie, na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej sprawozdań finansowych,
e) gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji finansowej,
f) sporządzanie list płac i organizowanie wypłat pracowników jednostki obsługiwanej, na podstawie informacji otrzymanych od kierownika jednostki oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie,
g) sporządzanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń do celów emerytalno-rentowych pracowników jednostki obsługiwanej oraz do innych celów na wniosek pracownika.
h) zgłaszanie na bieżąco do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych osób zatrudnionych, zwalnianych oraz dokonywanie wszelkich zmian i korekt deklaracji ZUS w tym zakresie.
i) prowadzenie niezbędnych rozliczeń z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, PFRON,
j) opracowywanie w porozumieniu z kierownikiem jednostki obsługiwanej projektów planów finansowych
k) sporządzanie informacji do sprawozdań statystycznych z zakresu prowadzonych spraw.
l) opracowywanie analiz finansowych obsługiwanej jednostki.
m) rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych stanowiących mienie jednostki obsługiwanej.

2) Prowadzenie rozliczeń scentralizowanego podatku od towarów i usług (VAT) Gminy Przemków na podstawie deklaracji cząstkowych jednostek gminnych.

3) W zakresie księgowości Zespołu Szkół im. Ireny Sendler w Przemkowie pracownik odpowiada za:
– dekretowanie dokumentów księgowych dotyczących działalności socjalnej oraz dożywiania w szkole, sprawdzanie ich pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie ksiąg rachunkowych dla tego rodzaju dokumentów.
4) Inne:
a) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych w tym dyżurów związanych
z organizacją cyklicznych imprez organizowanych przez Urząd,
b) aktualizowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie realizowanych obowiązków,

5. Informacja o warunkach pracy:

Praca na II piętrze budynku Urzędu. Brak windy. Budynek z podjazdem. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim na parterze budynku, utrudniony dostęp do wyodrębnionego stanowiska pracy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych na parterze. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz bezpośrednim kontaktem z klientami Urzędu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) oryginał kwestionariusza osobowego,
d) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) kopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
f) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych
h) oświadczenie  o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
j)  w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego –  kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego przepisami o służbie cywilnej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
k)  w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z preferencyjnych zasad zatrudnienia – oświadczenie o niepełnosprawności,
l)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów bieżącego naboru, (przykładowy wzór: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko przez czas niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, aż do cofnięcia wyrażonej zgody. Oświadczam, że podaję dane i wyrażam zgodę dobrowolnie i w sposób świadomy, zaś administrator danych, którym jest Burmistrz Przemkowa, przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, w tym informację o możliwości cofnięcia wyrażonej zgody
w dowolnej formie i w dowolnym momencie”).
m) fakultatywne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji na wolne stanowiska i organizowane zastępstwa pracowników,
n) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej: ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu tj.:

Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków

z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor ds. w Referacie Usług Wspólnych w terminie do dnia 9 lipca 2021 r. do godz. 15.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.

W przypadku dużej liczby kandydatów w ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych dziesięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://umprzemkow.bip.gov.pl// oraz na tablicy informacyjnej.

Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.

 

Wybrane dla Ciebie

Jest praca w MZGM w Przemkowie

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie poszukuje chętnych do pracy na stanowisku Technika w dziale Eksploatacyjno – technicznym. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

Jest praca. Urząd Miejski w Przemkowie rekrutuje

Urząd Miejski w Przemkowie poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku ds. ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Poniżej publikujemy pełna treść ogłoszenia o pracę.

Wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Przemkowie

Urząd Miejski w Przemkowie poszukuje specjalistów na stanowisko Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

Urząd Miejski w Przemkowie szuka ludzi do pracy

Urząd Miejski w Przemkowie poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku Podinspektora ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

Do wtorku możecie aplikować – UM Przemków rekrutuje

Urząd Miejski w Przemkowie ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy – Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej w Referacie Finansowym. Swoje dokumenty można składać do najbliższego wtorku do godziny 15.  Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

W Przemkowie szukają podinspektora ds. ochrony środowiska

Urząd Miejski w Przemkowie ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy – Podinspektor ds. ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

Sport

Zbiórka na budowę azylu w czasie meczu Zagłębia z Jagiellonią

Po raz kolejny w tym sezonie lubiński stadion odwiedzą wolontariusze Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami, którzy będą zbierać pieniądze na budowę nowego azylu dla bezdomnych zwierząt. Wolontariuszy TOZ-u z charakterystycznymi puszkami będzie można spotkać już podczas sobotniego meczu Zagłębia z Jagiellonią Białystok.

Rozmaitości

Dobre praktyki KGHM dostrzeżone w prestiżowym raporcie CSR-owym

Kampanie i działania prospołeczne organizowane przez pracowników spółki KGHM po raz kolejny zostały docenione w prestiżowym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Obszerna publikacja dokumentuje aktywność największych polskich firm w zakresie działań CSR-owych w minionym roku. A tych w Polskiej Miedzi było co niemiara.