×
*** Rozpoczęła się majówka. W całym regionie zaplanowano mnóstwo imprez plenerowych. Każdy znajdzie coś dla siebie. Zapowiada się piękna pogoda, więc korzystajmy z uroków wolnego czasu - rozsądnie i mądrze ***

Starostwo Powiatowe w Polkowicach szuka pracowników

Starostwo Powiatowe w Polkowicach ogłasza nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa i Środowiska. Poniżej publikujemy pełna treść ogłoszenia o pracę.

Miejsce wykonywania pracy: Polkowice, ul. św. Sebastiana 1
Liczba stanowisk: 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1) załatwianie spraw określonych w ustawie – Prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych do ustawy w zakresie postępowania administracyjnego obejmującego proces inwestycyjny w świetle powyższych przepisów,
2) prowadzenie i aktualizacja informacji dotyczącej kart usług publicznych,
3) udzielanie informacji interesantom,
4) prowadzenie rejestrów: spraw ogólnych, wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę,
5) prowadzenie sprawozdawczości GUNB i GUS z zakresu budownictwa i gospodarki mieszkaniowej,
6) prowadzenie pod nadzorem archiwisty, podręcznego archiwum Wydziału,
7) poświadczenie zgodności wydanych duplikatów lub kopii z akt Wydziału,
8) wydawanie zaświadczeń określających oddzielną własność samodzielnych lokali mieszkalnych i lokali przeznaczonych na inny cel niż mieszkalny na podstawie ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
9) przetwarzanie danych ze zbioru o nazwie „uprawnienie budowlane ” i „decyzje wydawane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane” i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za ochronę tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem informacji,
10) przygotowywanie pism, projektów decyzji i ich wysyłanie,
11) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania wymienionych w § 5 poz. 30, 31, 32 instrukcji będącej załącznikiem do Zarządzenia 48/2019 Starosty Polkowickiego,
12) wykonywanie innych obowiązków niż wyżej wymienione w ramach działania Departamentu Geodezji, Środowiska i Budownictwa

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – niezbędne
Osoba zatrudniona na stanowisku inspektora musi:
1. być obywatelem polski;
2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
3. nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
5. posiadać wykształcenie wyższe (preferowane: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna, gospodarka przestrzenna, administracja publiczna) i minimum 3 lata stażu pracy;
6. posiadać wiedzę z zakresu budownictwa, gospodarki przestrzennej, architektury;
7. znać oraz umiejętnie stosować przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku: ustawa o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie powiatowym, rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawa o ochronie danych osobowych, prawo budowlane, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;
8. posiadać znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, programu WORD EXEL, być komunikatywnym oraz posiadać umiejętność pracy w zespole.

Dodatkowe wymagania:
1. sumienność, sprawność w podejmowaniu decyzji, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, planowanie i organizacja pracy, postawa etyczna, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
2. samodzielność, wiedza specjalistyczna, nastawienie na własny rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) własnoręcznie podpisane: życiorys (CV), list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie wg wzoru dostępnego na stronie BIP,
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem),
3) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (kopie świadectwa pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem, do dokumentu sporządzonego w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tego dokumentu na język polski dokonanego przez tłumacza przysięgłego pod rygorem nie uwzględnienia tego dokumentu w toku postępowania o naborze, umowy o pracę nie są dokumentem potwierdzającym staż pracy i nie będą brane pod uwagę w celu zaliczenia lat stażu pracy, dokumentem potwierdzającym wykonywane obowiązki może być np. zakres czynności, opis stanowiska, zaświadczenie);
4) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
5) podpisane oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) w przypadku osoby posiadającej stopień niepełnosprawności – oświadczenie o niepełnosprawności,

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
praca w siedzibie Starostwa, na poziomie II, praca przy komputerze z wykorzystaniem monitora ekranowego, która będzie przekraczać 4 godziny na dobę, praca w pełnym wymiarze czasu pracy (możliwość podjęcia pracy w innym wymiarze czasu pracy), opis budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://samorzad.gov.pl/web/powiat-polkowicki/deklaracja-dostepnosci
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
Jeżeli w Starostwie Powiatowym w Polkowicach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6 %, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów: do 18 sierpnia 2023 r. do godz. 15.30
Miejsce składania dokumentów (w zaklejonej kopercie) Starostwo Powiatowe w Polkowicach ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice Biuro Obsługi Interesanta poziom „1” z dopiskiem „Oferta na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa i Środowiska – ogłoszenie nr 12/2023.”
Na kopercie należy wpisać dane nadawcy.

Inne informacje:
Informacje o naborze dostępna jest na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Polkowicach – BIP oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie, ul. św. Sebastiana 1, Polkowice. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

O dalszym toku postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione drogą e-mailową lub telefonicznie osoby spełniające powyższe wymogi.

Do składania aplikacji zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone
w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. W przypadku zainteresowania ofertą pracy należy wskazać szczególne potrzeby kandydata/ jeśli takie występują z uwagi na niepełnosprawność/ które umożliwią przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej w miejscu dostępnym i w sposób dostępny dla kandydata

Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy może być w każdej chwili zmienione lub odwołane. Ponadto na każdym etapie postępowanie w sprawie naboru może zostać unieważnione bez konieczności podania przyczyny.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 76 / 746 15 11. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Polkowicach.

 

Wybrane dla Ciebie

Polkowiczanie uczcili 233. rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 Maja

Władze miasta i powiatu polkowickiego uczciły 233. rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Wieńce złożono pod pomnikiem marszałka Józefa Piłsudskiego.

Mieszkańcy Polkowic świętowali Dzień Flagi RP

Mimo trwającej majówki, sporo mieszkańców Polkowic wybrało się dzisiaj do rynku, by wspólnie świętować Dzień Flagi. – Dziękuję wszystkim za przybycie. To jedno z najmłodszych świąt narodowych, ale nie mniej istotne. Szanujmy nasze symbole, nie wstydźmy się ich, wywieszajmy biało – czerwoną – mówił do zebranych Wiesław Wabik, burmistrz elekt.

Pijana 34-latka za kółkiem straciła prawo jazdy i… swój samochód

Podczas trwającej majówki, nie wszyscy wzięli sobie policyjne porady do serca, za nic mając zasady bezpieczeństwa. 34-letnia kobieta wsiadła za kółko mając ponad 2 promile alkoholu w organizmie. Dodatkowo, samochód, którym się poruszała, nie miał obowiązkowego badania technicznego.

Straciła 55 tysięcy, bo uwierzyła w wymyśloną historię o wnuczku

77-letnia kobieta straciła ponad 55 tysięcy złotych, po tym, gdy uwierzyła oszustowi, że pomaga swojemu wnuczkowi. – Po raz kolejny ostrzegamy wszystkich, a zwłaszcza seniorów, by nie byli naiwni i nie przekazywali nikomu swoich oszczędności – apeluje Przemysław Rybikowski, oficer prasowy polkowickiej policji.

Kolejny sezon „Polkowickiej Szprychy”. 70 rowerów, 26 stacji

Od wczoraj mieszkańcy Polkowic i przyjeżdżający turyści mogą korzystać z uroków wypożyczalni rowerów miejskich. Do dyspozycji cyklistów jest obecnie 70 rowerów, w tym 10 z fotelikami dla najmłodszych. Zaparkowane są przy 26 stacjach. 

Dostojna jubilatka z Chobieni świętuje setne urodziny

To był wyjątkowy dzień dla pani Hildegardy Jaworskiej z Chobieni w gminie Rudna. Seniorka świętowała bowiem zacny jubileusz setnych urodzin. Były kwiaty i życzenia. To cały wiek pełen doświadczeń i mądrości, a także chwil szczęścia i niezmierzonej radości.

Sport

Kurminowski i Chodyna w jedenastce kolejki PKO Ekstraklasy

Tego można było się spodziewać. Dawid Kurminowski – strzelec trzech goli i Kacper Chodyna – autor trzech asyst – znaleźli się w najlepszej jedenastce 30. kolejki PKO BP Ekstraklasy. Zawodnicy KGHM Zagłębia Lubin zasłużenie znaleźli się w tym zestawieniu po wygranym meczu z Radomiakiem Radom 4:3.

Na sygnale

Pijana 34-latka za kółkiem straciła prawo jazdy i… swój samochód

Podczas trwającej majówki, nie wszyscy wzięli sobie policyjne porady do serca, za nic mając zasady bezpieczeństwa. 34-letnia kobieta wsiadła za kółko mając ponad 2 promile alkoholu w organizmie. Dodatkowo, samochód, którym się poruszała, nie miał obowiązkowego badania technicznego.