×
*** Spółka KGHM ogłosiła kwartalny i roczny raport sprzedażowy i produkcyjny *** W Lubinie odbyła się ostatnia sesja Rady Miejskiej. Radnym dziękował prezydent Robert Raczyński ***

Jest praca w Urzędzie Gminy w Żukowicach

Urząd Gminy w Żukowicach poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku urzędniczym gospodarki wodno – ściekowej. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.

 

Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice. Stanowisko: Referent/Podinspektor ds. gospodarki wodno – ściekowej – 1 etat.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana w siedzibie urzędu  oraz poza siedzibą, polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu informacji.

Zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowice jak i Powiatu Głogowskiego.

Otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki, oprogramowanie, sprzęt biurowy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych     w     jednostce,    w    rozumieniu   przepisów   o   rehabilitacji   zawodowej

i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagania niezbędne:

Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:
1.  posiadające obywatelstwo polskie,

  1. nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  2. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
  3. posiadające  wykształcenie     średnie   lub   wyższe    I lub II    stopnia   w   rozumieniu   przepisów o szkolnictwie wyższym o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku,
  1. posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. znajomość przepisów prawa   związanego   z   problematyką   na   stanowisku,  a  w  szczególności z zakresu ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawa prawo     zamówień     publicznych,   przepisy   Kodeksu   Postępowania   Administracyjnego, o   zbiorowym   zaopatrzeniu   w   wodę   i   zbiorowym   odprowadzaniu   ścieków,   o   utrzymaniu  czystości i porządku w gminie (w zakresie dotyczącym gospodarki ściekowej), prawo wodne, prawo ochrony środowiska, prawo budowlane.

7.posiadające prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność „czytania” dokumentacji technicznej w zakresie sieci, przyłączy wod-kan.
  2. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Odpowiedzialność.
  5. Kreatywność, rzetelność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, terminowość, dyspozycyjność i odporność na stres.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenie inwentaryzacji/ewidencji sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz ewidencji zbiorników bezodpływowych nieczystości ciekłych, ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków, ewidencji zawartych umów na opróżnianie ww., ewidencji przedsiębiorców posiadających zezwolenie;
  2. prowadzenie  spraw     związanych     ze   zbiornikami   bezodpływowymi    nieczystości   ciekłychi przydomowymi oczyszczalniami ścieków;
  1. wprowadzanie danych   do   Bazy   Danych   o   Odpadach   w   zakresie  wytwarzanych odpadów w gospodarce wodno – ściekowej;
  1. sporządzanie bilansów i analiz ilości i jakości wody i ścieków (pobranych z ujęć, sprzedanych, strat itp.);
  2. prowadzenie spraw związanych z opłatami za usługi wodne w Referacie Gospodarki Wodno- Ściekowej;
  3. sporządzanie sprawozdań (miesięczne, kwartalne, roczne) oraz przygotowywanie danych (doraźne) z zakresu działalności Referatu Gospodarki Wodno –Ściekowej;
  4. dokonywanie wyborów wykonawców dostaw, usług i robót budowlanych w opaciu o procedurę udzielania zamówienia na podstawie „Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Żukowice, których wartość nie przekracza 130.000 zł netto”;
  5. terminowe załatwianie korespondencji;
  6. aktualizacja treści informacji na stronie internetowej gminy (w zakres nie wchodzi umieszczanie na www tych informacji);
  7. przygotowywanie materiałów, sprawozdań i analiz na potrzeby Wójta oraz pod obrady Rady Gminy;
  8. wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (z telefonem kontaktowym),
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (o ile kandydat posiada),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2b. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022r poz. 530),
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną.

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem   poczty   na    adres:    Urząd    Gminy    Żukowice, Żukowice 148,    67  –   231    Żukowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 marca 2022r., do godz. 15.30. Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.

Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna lub test wiedzy.

Dodatkowe informacje:

  • kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
  • aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
  • lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl),
  • kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  • informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl).
 

Wybrane dla Ciebie

Gmina Żukowice. Opiekun przewozów szkolnych poszukiwany

W związku z organizacją pracy w ramach robót publicznych Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór kandydatów na stanowisko opiekuna przewozów szkolnych. Ogólny zakres obowiązków: opieka nad dziećmi w czasie przewozu dzieci (do i ze szkoły).

W Żukowicach ruszają roboty publiczne – pracownicy poszukiwani

Gmina Żukowice poszukuje osób chętnych do pracy w ramach robót publicznych. Poniżej ogłoszenie o pracę. Swoje podania należy składać tylko do 10 maja!

W Żukowicach szukają pracowników porządkowych

Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowiska pracowników porządkowych. Swoje dokumenty można składać do 10 maja w Urzędzie Gminy w Żukowicach. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.

Urząd Gminy w Żukowicach poszukuje osób chętnych do pracy

Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej w urzędzie gminy. Swoje dokumenty można składać do 20 stycznia. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

Jest praca! Urząd Gminy Żukowice szuka chętnych

Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia. Termin składania dokumentów mija 27 grudnia.

W Żukowicach szukają do pracy na stanowisko konserwatora

Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowisko konserwatora.Poniżej publikujemy treść ogłoszenia wraz z linkiem do pobrania wszystkich niezbędnych dokumentów.

Na sygnale

Przewrócona laweta z koparką na S3 z Lubina do Legnicy

Uwaga kierowcy. Na trasie ekspresowej S3 z Lubina w kierunku Legnicy doszło do zdarzenia drogowego z udziałem lawety, na której znajdowała się koparka. Na miejscu pracowali policjanci z lubińskiej komendy, którzy będą szczegółowo wyjaśniać okoliczności i przyczyny tego zdarzenia.

Rozmaitości

Będzie nagroda roczna, będą rozmowy w sprawie podwyżek płac

Na konta załogi KGHM wpłynie wkrótce dodatkowa nagroda roczna. I choć miedziowa spółka jak Grupa KGHM odnotowała za ubiegły rok stratę w wysokości blisko 3,7 mld złotych, to ustalono, że nagroda z „zysków” wyniesie 1,4-krotność miesięcznego wynagrodzenia brutto. „Zyski” zostaną wypłacone po zatwierdzeniu przez akcjonariuszy rocznego sprawozdania finansowego spółki.