Strona główna » Jest praca w Urzędzie Gminy w Żukowicach
*** Spółka KGHM ogłosiła kwartalny i roczny raport sprzedażowy i produkcyjny *** W Lubinie odbyła się ostatnia sesja Rady Miejskiej. Radnym dziękował prezydent Robert Raczyński ***
Urząd Gminy w Żukowicach poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku urzędniczym gospodarki wodno – ściekowej. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.
Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice. Stanowisko: Referent/Podinspektor ds. gospodarki wodno – ściekowej – 1 etat.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą, polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu informacji.
Zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowice jak i Powiatu Głogowskiego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:
1. posiadające obywatelstwo polskie,
nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
posiadające wykształcenie średnie lub wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku,
posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności z zakresu ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawa prawo zamówień publicznych, przepisy Kodeksu Postępowania Administracyjnego, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (w zakresie dotyczącym gospodarki ściekowej), prawo wodne, prawo ochrony środowiska, prawo budowlane.
7.posiadające prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
Umiejętność „czytania” dokumentacji technicznej w zakresie sieci, przyłączy wod-kan.
Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
Umiejętność pracy w zespole.
Odpowiedzialność.
Kreatywność, rzetelność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, terminowość, dyspozycyjność i odporność na stres.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
prowadzenie inwentaryzacji/ewidencji sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz ewidencji zbiorników bezodpływowych nieczystości ciekłych, ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków, ewidencji zawartych umów na opróżnianie ww., ewidencji przedsiębiorców posiadających zezwolenie;
prowadzenie spraw związanych ze zbiornikami bezodpływowymi nieczystości ciekłychi przydomowymi oczyszczalniami ścieków;
wprowadzanie danych do Bazy Danych o Odpadach w zakresie wytwarzanych odpadów w gospodarce wodno – ściekowej;
sporządzanie bilansów i analiz ilości i jakości wody i ścieków (pobranych z ujęć, sprzedanych, strat itp.);
prowadzenie spraw związanych z opłatami za usługi wodne w Referacie Gospodarki Wodno- Ściekowej;
sporządzanie sprawozdań (miesięczne, kwartalne, roczne) oraz przygotowywanie danych (doraźne) z zakresu działalności Referatu Gospodarki Wodno –Ściekowej;
dokonywanie wyborów wykonawców dostaw, usług i robót budowlanych w opaciu o procedurę udzielania zamówienia na podstawie „Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Żukowice, których wartość nie przekracza 130.000 zł netto”;
terminowe załatwianie korespondencji;
aktualizacja treści informacji na stronie internetowej gminy (w zakres nie wchodzi umieszczanie na www tych informacji);
przygotowywanie materiałów, sprawozdań i analiz na potrzeby Wójta oraz pod obrady Rady Gminy;
wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
życiorys (z telefonem kontaktowym),
kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (o ile kandydat posiada),
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2b. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022r poz. 530),
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Żukowice, Żukowice 148, 67 – 231 Żukowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 marca 2022r., do godz. 15.30.Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna lub test wiedzy.
Dodatkowe informacje:
kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl),
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (bip.zukowice.pl).
W związku z organizacją pracy w ramach robót publicznych Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór kandydatów na stanowisko opiekuna przewozów szkolnych. Ogólny zakres obowiązków: opieka nad dziećmi w czasie przewozu dzieci (do i ze szkoły).
Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowiska pracowników porządkowych. Swoje dokumenty można składać do 10 maja w Urzędzie Gminy w Żukowicach. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia.
Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej w urzędzie gminy. Swoje dokumenty można składać do 20 stycznia. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.
Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia. Termin składania dokumentów mija 27 grudnia.
Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na stanowisko konserwatora.Poniżej publikujemy treść ogłoszenia wraz z linkiem do pobrania wszystkich niezbędnych dokumentów.
Na łamach klubowej strony, nowy prezes piłkarskiego KGHM Zagłębia Lubin, Paweł Jeż, udzielił pierwszego wywiadu. W rozmowie, sternik miedziowego klubu opowiada o zamierzeniach na ostatnią fazę sezonu i planach na kolejne rozgrywki.
Uwaga kierowcy. Na trasie ekspresowej S3 z Lubina w kierunku Legnicy doszło do zdarzenia drogowego z udziałem lawety, na której znajdowała się koparka. Na miejscu pracowali policjanci z lubińskiej komendy, którzy będą szczegółowo wyjaśniać okoliczności i przyczyny tego zdarzenia.
Na konta załogi KGHM wpłynie wkrótce dodatkowa nagroda roczna. I choć miedziowa spółka jak Grupa KGHM odnotowała za ubiegły rok stratę w wysokości blisko 3,7 mld złotych, to ustalono, że nagroda z „zysków” wyniesie 1,4-krotność miesięcznego wynagrodzenia brutto. „Zyski” zostaną wypłacone po zatwierdzeniu przez akcjonariuszy rocznego sprawozdania finansowego spółki.