Strona główna » Polkowickie starostwo szuka ludzi do pracy!
*** Rozpoczęła się majówka. W całym regionie zaplanowano mnóstwo imprez plenerowych. Każdy znajdzie coś dla siebie. Zapowiada się piękna pogoda, więc korzystajmy z uroków wolnego czasu - rozsądnie i mądrze ***
Starostwo Powiatowe w Polkowicach ogłasza nabór na stanowisko Referenta w Wydziale Geodezji i Kartografii. Swoje oferty można składać do 25 lipca. Poniżej publikujemy pena treść ogłoszenia o pracę.
Starostwo Powiatowe w Polkowicach ogłasza nabór na stanowisko Referenta w Wydziale Geodezji i Kartografii.
Liczba stanowisk: 1
pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Polkowice, ul. św. Sebastiana 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Przetwarzanie danych ze zbioru o nazwie „Ewidencja gruntów i budynków” i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za ochronę tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem informacji.
2. Sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych objętych ewidencją gruntów i budynków.
3. Prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości.
4. Przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnych związanych z regulowaniem stanów prawnych nieruchomości.
5. Prowadzenie spraw z zakresu obciążeń na nieruchomościach – wykreślenie z księgi wieczystej wzmianek o wszczęciu postępowania scaleniowego lub wymiennego .
6. Sporządzanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków.
7. Udzielanie informacji interesantom.
8. Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
9. Wydawanie zaświadczeń z ewidencji gruntów i budynków.
10. Przestrzeganie przepisów prawnych, zwłaszcza przy opracowywaniu decyzji administracyjnych.
11. Zastępowanie pracowników działu w czasie ich nieobecności, wg wskazań Naczelnika Wydziału.
12. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Wydziału Geodezji i Kartografii.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – niezbędne
Osoba zatrudniona na stanowisku referenta musi:
1. być obywatelem polski;
2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
3. nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
5. posiadać wykształcenie średnie geodezyjne i minimum rok stażu pracy lub wykształcenie wyższe i minimum 3 miesiące stażu pracy w dziedzinie geodezji, kartografii lub geoinformatyki;
6. znać oraz umiejętnie stosować przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku: ustawa o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie powiatowym, rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa prawo budowlane, ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne i rozporządzenia wykonawcze do ustawy, ustawa o gospodarce nieruchomościami, kodeks cywilny;
7. posiadać znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, programu WORD EXEL, być komunikatywnym oraz posiadać umiejętność pracy w zespole.
Dodatkowe wymagania:
1. mile widziana znajomość programu el-Dok, TurboEwid, uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii
2. sumienność, sprawność w podejmowaniu decyzji, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, planowanie i organizacja pracy, postawa etyczna, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
3.samodzielność, wiedza specjalistyczna, nastawienie na własny rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) własnoręcznie podpisane: życiorys (CV), list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie wg wzoru dostępnego na stronie BIP,
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem),
3) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (kopie świadectwa pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem)
4) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
5) podpisane oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) w przypadku osoby posiadającej stopień niepełnosprawności – oświadczenie o niepełnosprawności,
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Starostwa, Poziom II, praca przy komputerze, opis budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie
https://samorzad.gov.pl/web/powiat-polkowicki/deklaracja-dostepnosci
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
Jeżeli w Starostwie Powiatowym w Polkowicach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6 %, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów: do 25 lipca 2023 r. do godz. 15.30
Miejsce składania dokumentów (w zaklejonej kopercie) Starostwo Powiatowe w Polkowicach ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice Biuro Obsługi Interesanta poziom „1” z dopiskiem „Oferta na stanowisko referenta w Wydziale Geodezji i Kartografii – ogłoszenie nr 10/2023.”
Na kopercie należy wpisać dane nadawcy.
Inne informacje:
Informacje o naborze dostępna jest na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Polkowicach – BIP oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie, ul. św. Sebastiana 1, Polkowice. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O dalszym toku postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione drogą e-mailową lub telefonicznie osoby spełniające powyższe wymogi.
Do składania aplikacji zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone
w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. W przypadku zainteresowania ofertą pracy należy wskazać szczególne potrzeby kandydata/ jeśli takie występują z uwagi na niepełnosprawność/ które umożliwią przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej w miejscu dostępnym i w sposób dostępny dla kandydata
Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy może być w każdej chwili zmienione lub odwołane. Ponadto na każdym etapie postępowanie w sprawie naboru może zostać unieważnione bez konieczności podania przyczyny.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 76 / 746 15 11
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Polkowicach.
Mimo trwającej majówki, sporo mieszkańców Polkowic wybrało się dzisiaj do rynku, by wspólnie świętować Dzień Flagi. – Dziękuję wszystkim za przybycie. To jedno z najmłodszych świąt narodowych, ale nie mniej istotne. Szanujmy nasze symbole, nie wstydźmy się ich, wywieszajmy biało – czerwoną – mówił do zebranych Wiesław Wabik, burmistrz elekt.
Podczas trwającej majówki, nie wszyscy wzięli sobie policyjne porady do serca, za nic mając zasady bezpieczeństwa. 34-letnia kobieta wsiadła za kółko mając ponad 2 promile alkoholu w organizmie. Dodatkowo, samochód, którym się poruszała, nie miał obowiązkowego badania technicznego.
77-letnia kobieta straciła ponad 55 tysięcy złotych, po tym, gdy uwierzyła oszustowi, że pomaga swojemu wnuczkowi. – Po raz kolejny ostrzegamy wszystkich, a zwłaszcza seniorów, by nie byli naiwni i nie przekazywali nikomu swoich oszczędności – apeluje Przemysław Rybikowski, oficer prasowy polkowickiej policji.
Od wczoraj mieszkańcy Polkowic i przyjeżdżający turyści mogą korzystać z uroków wypożyczalni rowerów miejskich. Do dyspozycji cyklistów jest obecnie 70 rowerów, w tym 10 z fotelikami dla najmłodszych. Zaparkowane są przy 26 stacjach.
To był wyjątkowy dzień dla pani Hildegardy Jaworskiej z Chobieni w gminie Rudna. Seniorka świętowała bowiem zacny jubileusz setnych urodzin. Były kwiaty i życzenia. To cały wiek pełen doświadczeń i mądrości, a także chwil szczęścia i niezmierzonej radości.
Dziś Dzień Flagi RP. Z tej okazji zaplanowano szereg wydarzeń patriotycznych i biało – czerwonych happeningów. Sporo będzie się działo m.in. w Lubinie i Polkowicach.
Tego można było się spodziewać. Dawid Kurminowski – strzelec trzech goli i Kacper Chodyna – autor trzech asyst – znaleźli się w najlepszej jedenastce 30. kolejki PKO BP Ekstraklasy. Zawodnicy KGHM Zagłębia Lubin zasłużenie znaleźli się w tym zestawieniu po wygranym meczu z Radomiakiem Radom 4:3.
Podczas trwającej majówki, nie wszyscy wzięli sobie policyjne porady do serca, za nic mając zasady bezpieczeństwa. 34-letnia kobieta wsiadła za kółko mając ponad 2 promile alkoholu w organizmie. Dodatkowo, samochód, którym się poruszała, nie miał obowiązkowego badania technicznego.
Mimo trwającej majówki, sporo mieszkańców Polkowic wybrało się dzisiaj do rynku, by wspólnie świętować Dzień Flagi. – Dziękuję wszystkim za przybycie. To jedno z najmłodszych świąt narodowych, ale nie mniej istotne. Szanujmy nasze symbole, nie wstydźmy się ich, wywieszajmy biało – czerwoną – mówił do zebranych Wiesław Wabik, burmistrz elekt.