×
*** W wielu miejscowościach naszego regionu odbywają się inauguracyjne sesje rad gmin i powiatów. Nowi radni składają ślubowanie, wybierani są starostwie i przewodniczący rad ***

Szukają Inspektora w Wydziale Budownictwa i Środowiska

Starostwo Powiatowe w Polkowicach ogłasza nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Budownictwa i Środowiska. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

 

Liczba stanowisk: 1
Miejsce wykonywania pracy: Polkowice, ul. św. Sebastiana 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1) załatwianie spraw określonych w ustawie – Prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych do ustawy w zakresie postępowania administracyjnego obejmującego proces inwestycyjny w świetle powyższych przepisów,
2) prowadzenie i aktualizacja informacji dotyczącej kart usług publicznych,
3) udzielanie informacji interesantom,
4) prowadzenie rejestrów: spraw ogólnych, wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę,
5) prowadzenie sprawozdawczości GUNB i GUS z zakresu budownictwa i gospodarki mieszkaniowej,
6) prowadzenie pod nadzorem archiwisty, podręcznego archiwum Wydziału,
7) poświadczenie zgodności wydanych duplikatów lub kopii z akt Wydziału,
8) wydawanie zaświadczeń określających oddzielną własność samodzielnych lokali mieszkalnych i lokali przeznaczonych na inny cel niż mieszkalny na podstawie ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
9) przetwarzanie danych ze zbioru o nazwie „uprawnienie budowlane ” i „decyzje wydawane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane” i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za ochronę tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem informacji,
10) przygotowywanie pism, projektów decyzji i ich wysyłanie,
11) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania wymienionych w § 5 poz. 30, 31, 32 instrukcji będącej załącznikiem do Zarządzenia 48/2019 Starosty Polkowickiego,
12) wykonywanie innych obowiązków niż wyżej wymienione w ramach działania Departamentu Geodezji, Środowiska i Budownictwa

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – niezbędne
Osoba zatrudniona na stanowisku inspektora musi:
1. być obywatelem polski;
2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
3. nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
5. posiadać wykształcenie wyższe (preferowane: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna, gospodarka przestrzenna, administracja publiczna) i minimum 3 lata stażu pracy;
6. posiadać wiedzę z zakresu budownictwa, gospodarki przestrzennej, architektury;
7. znać oraz umiejętnie stosować przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku: ustawa o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie powiatowym, rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawa o ochronie danych osobowych, prawo budowlane, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;
8. posiadać znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, programu WORD EXEL, być komunikatywnym oraz posiadać umiejętność pracy w zespole.

Dodatkowe wymagania:
1. sumienność, sprawność w podejmowaniu decyzji, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, planowanie i organizacja pracy, postawa etyczna, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
2. samodzielność, wiedza specjalistyczna, nastawienie na własny rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) własnoręcznie podpisane: życiorys (CV), list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie wg wzoru dostępnego na stronie BIP,
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem),
3) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (kopie świadectwa pracy poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy wydane po dniu ukazania się ogłoszenia o naborze, do dokumentu sporządzonego w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tego dokumentu na język polski dokonanego przez tłumacza przysięgłego pod rygorem nie uwzględnienia tego dokumentu w toku postępowania o naborze, umowy o pracę nie są dokumentem potwierdzającym staż pracy i nie będą brane pod uwagę w celu zaliczenia lat stażu pracy);
4) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
5) podpisane oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) w przypadku osoby posiadającej stopień niepełnosprawności – oświadczenie o niepełnosprawności,

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
praca w siedzibie Starostwa, na poziomie II, praca przy komputerze z wykorzystaniem monitora ekranowego, która będzie przekraczać 4 godziny na dobę, praca w pełnym wymiarze czasu pracy (możliwość podjęcia pracy w innym wymiarze czasu pracy), opis budynku dla osób
z niepełnosprawnością znajduje się na stronie
https://samorzad.gov.pl/web/powiat-polkowicki/deklaracja-dostepnosci

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

Jeżeli w Starostwie Powiatowym w Polkowicach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6 %, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie najlepszych kandydatów.

Termin składania dokumentów: do 08 września 2023 r. do godz. 15.30
Miejsce składania dokumentów (w zaklejonej kopercie) Starostwo Powiatowe w Polkowicach ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice Biuro Obsługi Interesanta poziom „1” z dopiskiem „Oferta na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa i Środowiska – ogłoszenie nr 14/2023.”
Na kopercie należy wpisać dane nadawcy.

Inne informacje:
Informacje o naborze dostępna jest na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Polkowicach – BIP oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie, ul. św. Sebastiana 1, Polkowice. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

O dalszym toku postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione drogą e-mailową lub telefonicznie osoby spełniające powyższe wymogi.

Do składania aplikacji zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone
w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. W przypadku zainteresowania ofertą pracy należy wskazać szczególne potrzeby kandydata/ jeśli takie występują z uwagi na niepełnosprawność/ które umożliwią przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej w miejscu dostępnym i w sposób dostępny dla kandydata

Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy może być w każdej chwili zmienione lub odwołane. Ponadto na każdym etapie postępowanie w sprawie naboru może zostać unieważnione bez konieczności podania przyczyny.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 76 / 746 15 11
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Polkowicach.

 

Wybrane dla Ciebie

Mistrzynie Polski pokonały Urbis Gniezno

Nie było niespodzianki w przedostatnim meczu w hali RCS w ORLEN Superlidze Kobiet. Aktualne mistrzynie Polski odprawiły z kwitkiem ekipę Urbis Gniezno wygrywając pewnie i zasłużenie 32:23 prowadząc do przerwy 18:12.

Turniej piłki ręcznej Krecik CUP w hali przy KEN-ie

W czwartek, 9 maja, w hali sportowej przy KEN w Lubinie rozpocznie się już siódma edycja turnieju piłki ręcznej dla najmłodszych – Krecik CUP. Udział w turnieju potwierdziło kilkanaście drużyn rocznika 2014 i młodszych.

Adam Babuśka kolejny raz starostą Powiatu Legnickiego

Starosta Powiatu Legnickiego wybrany, nowi radni zaprzysiężeni. Rada powiatu podjęła też pierwsze decyzje. Wybrano przewodniczącego i wiceprzewodniczących rady, a także składy poszczególnych komisji.

Burmistrz Ścinawy i nowi radni zaprzysiężeni

W Centrum Kultury i Bibliotece w Ścinawie zorganizowano pierwszą w tej kadencji sesję  Rady Miejskiej w Ścinawie. Tradycyjnie początek obrad to wręczenie zaświadczeń o wyborze na burmistrza i radnych, a także uroczyste ślubowania.

Kolejna kadencja w Gminie Lubin rozpoczęta

Wójt Gminy Lubin Tadeusz Kielan oraz radni wybrani w wyborach samorządowych złożyli uroczyste ślubowanie i rozpoczęli pracę na rzecz gminy. Plany władz samorządu na najbliższe pięć lat są ambitne.

Pierwsze kadrowe zmiany w polkowickim magistracie. Sypko i Olejnik

Nowy burmistrz Polkowic, Wiesław Wabik, ogłosił dziś pierwsze swoje zmiany personalne. Nowym wiceburmistrzem gminy ds. gospodarczych został mianowany Sebastian Sypko, natomiast nową sekretarz gminy została Marzena Olejnik. Wkrótce zapewne poznamy kolejne kadrowe decyzje burmistrza.