×
*** Rozpoczęła się majówka. W całym regionie zaplanowano mnóstwo imprez plenerowych. Każdy znajdzie coś dla siebie. Zapowiada się piękna pogoda, więc korzystajmy z uroków wolnego czasu - rozsądnie i mądrze ***

Urząd Gminy Gaworzyce szuka ludzi do pracy

Wójt Gminy Gaworzyce ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Gaworzycach ds. wymiaru podatków i opłat. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

 

Wójt Gminy Gaworzyce (Dworcowa 95, 59-180 Gaworzyce), ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie minimum średnie (preferowane: ekonomia, finanse, administracja),
  • co najmniej 6-miesięczny staż pracy (wynikający z zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracy), o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,

 Wymagania dodatkowe:

  • znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o finansach publicznych,
    o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o samorządzie gminnym, o rachunkowości, o sprawozdawczości budżetowej, ordynacja podatkowa, kodeks postępowania administracyjnego,
  • posiadanie dobrej praktycznej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office (WORD, EXEL) oraz komputerowych programów obsługi finansowo-księgowej (np. INFOSYSTEM, SIGID-kasa, UPK),
  • mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze publicznym, staż pracy
    na podobnym stanowisku,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, sumienność, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność,
  • odporność na stres i dyspozycyjność,
  • umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli w mowie i na piśmie, wysoka kultura osobista.
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • prowadzenie ewidencji komputerowej podatników w zakresie podatków: rolny, od nieruchomości i leśny osób fizycznych i prawnych,
  • przyjmowanie deklaracji i sporządzanie wykazów w sprawie przypisów, odpisów, umorzeń, rozłożeń na raty i przekazywanie ich pracownikowi ds. windykacji należności finansowych,
  • prowadzenie postępowań podatkowych (zgodnie z przepisami Ordynacji Podatkowej) w zakresie umorzeń, rozłożenia na raty i odroczeń podatków i opłat,
  • naliczanie podatków, opłat lokalnych, prowadzenie kontroli w tym zakresie,
  • wydawanie zaświadczeń, poświadczeń w zakresie prowadzonych spraw,
  • przyjmowanie wniosków oraz przygotowanie decyzji w sprawie zwrotu akcyzy od paliwa rolniczego,
  • przygotowywanie i przekazywanie danych na stanowisko inspektora ds. księgowości finansowo-budżetowej w zakresie występującym w sprawozdaniu
    z wykonania dochodów podatkowych, czyli Rb-PDP, RB-27S następujących podatków:
  • podatek rolny (osoby fizyczne i prawne),
  • podatek od nieruchomości (osoby fizyczne i prawne),
  • podatek leśny (osoby fizyczne i prawne),
  1. przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatków i opłat lokalnych,
  2. przekazywanie dla sołectw informacji, komunikatów, uchwał w zakresie podatków i opłat lokalnych,
  3. współpraca z wydziałami Starostwa Powiatowego w Polkowicach w zakresie zmian w ewidencji gruntów i budynków,
  4. udzielanie pomocy przy rozliczaniu inkasentów zobowiązania pieniężnego (sołtysi).,
  5. wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań zleconych przez Wójta, Sekretarza i Skarbnika.

 Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Gaworzycach, w rozumieniu przepisów ustawy
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, był wyższy niż 6%.

 Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • kopie świadectw pracy (poświadczonych przez kandydata za zgodność
    z oryginałem),
  • kopie zaświadczeń, dyplomów ukończonych kursów, szkoleń (poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • kwestionariusz osobowy – opatrzony własnoręcznym podpisem,
  • ewentualnie posiadane referencje,
  • podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  • oświadczenie o posiadaniu niepełnosprawności w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu, tj.:

Urząd Gminy w Gaworzycach

  1. Dworcowa 95, 59-180 Gaworzyce

lub w formie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź profilem zaufanym przy użyciu Elektronicznej Skrzynki Podawczej za pomocą platformy ePUAP. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy
w Gaworzycach: /45ibv62lo3/skrytka

z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat

w terminie do: 21.08.2023 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku dużej liczby kandydatów w ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru, tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych pięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Gaworzycach dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej.

Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.gaworzyce.com.pl/ oraz tablicy ogłoszeń Urzędu.

Informacje o warunkach pracy:

  • stanowisko: administracyjne,
  • sposób zatrudnienia, wymiar czasu pracy: pełny etat – 5 dni w tygodniu, 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób z niepełnosprawnościami – zgodnie z odrębnymi przepisami); umowa o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony); planowany termin zatrudnienia: od 01.09.2023 r.,
  • miejsce pracy: Urząd Gminy w Gaworzycach, ul. Dworcowa 95; praca odbywać się będzie na I piętrze budynku, który posiada platformę dla osób z niepełnosprawnościami umożliwiającą wjazd na I i II drugie piętro budynku; ciągi komunikacyjne wewnątrz budynku Urzędu umożliwiają swobodne przemieszczanie się osobom z ograniczoną mobilnością (budynek jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu); na schodach i wszelkich innych zmianach poziomu zastosowano oznaczenia kontrastowe; budynek wyposażony w toalety dla osób z niepełnosprawnościami,
  • stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze (powyżej 4 godzin dziennie) i obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z klientami i rozmowami telefonicznymi; praca w pozycji siedzącej.

Informacje dodatkowe

Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Gaworzycach oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych – zarządzenie nr  120/2018 Wójta Gminy Gaworzyce z dnia 31 grudnia 2018 r.

Urząd Gminy w Gaworzycach jest pracodawcą otwartym na zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami, które spełnią wymagania określone w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. W przypadku zainteresowania ofertą pracy należy wskazać szczególne potrzeby kandydata, jeśli takie występują z uwagi na niepełnosprawność, a które umożliwią przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej w miejscu dostępnym i w sposób dostępny dla kandydata.

KLAUZULA INFORMACYJNA o przetwarzaniu danych osobowych dla osób uczestniczących w rekrutacji na wolne stanowisko prac:

  1. Administrator Pani/Pana danych: Wójt Gminy w Gaworzycach, z siedzibą przy ul. Dworcowej 95, 59-180 Gaworzyce, tel. 76 8316 285, e-mail: [email protected].
  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: [email protected] oraz nr telefonów: 728-706-901, 667-941-610
  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna | czas przechowywania
    • Przeprowadzenia procesu rekrutacji:
      • w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy art. 6, ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
      • inne dobrowolnie podane dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO zgoda na przetwarzanie danych
      • jeżeli w dokumentach zawarte będą dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie twoja odrębna zgoda na ich przetwarzanie, w przypadku gdy dane będą zbędne, zostaną zanonimizowane
    • Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5
  4. Odbiorcy:
    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
    • Podmioty świadczące usługi pocztowe w zakresie danych kontaktowych
    • W przypadku wybranego kandydata na stanowisko urzędnicze – użytkownicy strony BIP
  5. Przysługujące Pani/Panu prawa:
    • Prawo żądania dostępu do danych
    • Prawo żądania przenoszenia danych
    • Prawo żądania sprostowania danych
    • Prawo żądania usunięcia danych
    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
  6. Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 § 1 KP  jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne.

 

Wybrane dla Ciebie

Mieszkańcy Polkowic świętowali Dzień Flagi RP

Mimo trwającej majówki, sporo mieszkańców Polkowic wybrało się dzisiaj do rynku, by wspólnie świętować Dzień Flagi. – Dziękuję wszystkim za przybycie. To jedno z najmłodszych świąt narodowych, ale nie mniej istotne. Szanujmy nasze symbole, nie wstydźmy się ich, wywieszajmy biało – czerwoną – mówił do zebranych Wiesław Wabik, burmistrz elekt.

Pijana 34-latka za kółkiem straciła prawo jazdy i… swój samochód

Podczas trwającej majówki, nie wszyscy wzięli sobie policyjne porady do serca, za nic mając zasady bezpieczeństwa. 34-letnia kobieta wsiadła za kółko mając ponad 2 promile alkoholu w organizmie. Dodatkowo, samochód, którym się poruszała, nie miał obowiązkowego badania technicznego.

Straciła 55 tysięcy, bo uwierzyła w wymyśloną historię o wnuczku

77-letnia kobieta straciła ponad 55 tysięcy złotych, po tym, gdy uwierzyła oszustowi, że pomaga swojemu wnuczkowi. – Po raz kolejny ostrzegamy wszystkich, a zwłaszcza seniorów, by nie byli naiwni i nie przekazywali nikomu swoich oszczędności – apeluje Przemysław Rybikowski, oficer prasowy polkowickiej policji.

Kolejny sezon „Polkowickiej Szprychy”. 70 rowerów, 26 stacji

Od wczoraj mieszkańcy Polkowic i przyjeżdżający turyści mogą korzystać z uroków wypożyczalni rowerów miejskich. Do dyspozycji cyklistów jest obecnie 70 rowerów, w tym 10 z fotelikami dla najmłodszych. Zaparkowane są przy 26 stacjach. 

Dostojna jubilatka z Chobieni świętuje setne urodziny

To był wyjątkowy dzień dla pani Hildegardy Jaworskiej z Chobieni w gminie Rudna. Seniorka świętowała bowiem zacny jubileusz setnych urodzin. Były kwiaty i życzenia. To cały wiek pełen doświadczeń i mądrości, a także chwil szczęścia i niezmierzonej radości.

Dzień Flagi RP – uroczystości patriotyczne i happeningi

Dziś Dzień Flagi RP. Z tej okazji zaplanowano szereg wydarzeń patriotycznych i biało – czerwonych happeningów. Sporo będzie się działo m.in. w Lubinie i Polkowicach.

Sport

Kurminowski i Chodyna w jedenastce kolejki PKO Ekstraklasy

Tego można było się spodziewać. Dawid Kurminowski – strzelec trzech goli i Kacper Chodyna – autor trzech asyst – znaleźli się w najlepszej jedenastce 30. kolejki PKO BP Ekstraklasy. Zawodnicy KGHM Zagłębia Lubin zasłużenie znaleźli się w tym zestawieniu po wygranym meczu z Radomiakiem Radom 4:3.

Na sygnale

Pijana 34-latka za kółkiem straciła prawo jazdy i… swój samochód

Podczas trwającej majówki, nie wszyscy wzięli sobie policyjne porady do serca, za nic mając zasady bezpieczeństwa. 34-letnia kobieta wsiadła za kółko mając ponad 2 promile alkoholu w organizmie. Dodatkowo, samochód, którym się poruszała, nie miał obowiązkowego badania technicznego.

Rozmaitości

Mieszkańcy Polkowic świętowali Dzień Flagi RP

Mimo trwającej majówki, sporo mieszkańców Polkowic wybrało się dzisiaj do rynku, by wspólnie świętować Dzień Flagi. – Dziękuję wszystkim za przybycie. To jedno z najmłodszych świąt narodowych, ale nie mniej istotne. Szanujmy nasze symbole, nie wstydźmy się ich, wywieszajmy biało – czerwoną – mówił do zebranych Wiesław Wabik, burmistrz elekt.