×
*** Burmistrz Chocianowa został zatrzymany przez policję po tym jak spowodował kolizję. Był agresywny, ubliżał policjantom i domagał się odstąpienia od dalszych czynności ***

W Grębocicach szukają podinspektora ds. budownictwa!

Urząd Gminy w Grębocicach poszukuje osób do pracy na stanowisku podinspektora ds. budownictwa. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

 

Wójt Gminy Grębocice ul. Głogowska 3, 59- 150 Grębocice, ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. budownictwa w Referacie Inwestycji.

Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełen wymiar czasu pracy.
Numer ewidencyjny naboru: S. 2110.1.2023
Termin składania ofert: 28.03.2023
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: <6%

Warunki pracy
· siedziba pracy – ul. Głogowska 3,
· praca przy komputerze,
· praca w pozycji siedzącej,
· opis budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie www.grebocice.com.pl/ deklaracja dostępności/

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej będzie należało :
· Pomoc w przygotowaniu zamówienia publicznego
· Uczestniczenie w procedurach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty inwestycyjne i remontowe.
· Sprawdzanie dokumentacji projektowej pod względem prawidłowości oraz kompletności.
· Sporządzanie wymaganych i niezbędnych analiz i sprawozdań.
· Sprawdzanie postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych.
· Przygotowanie i uczestniczenie w przeglądach pogwarancyjnych.
· Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i wyłonienie inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań.
· Pomoc w przygotowaniu wzoru umowy na realizację zadania wraz z uzyskaniem weryfikacji pod względem prawnym.
· Pomoc w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie inwestycji.
· Przeprowadzanie procedury związanej z udzielaniem dotacji z budżetu gminy na prace konserwatorskie i roboty budowlane przy zabytkach.

W zakresie dróg gminnych:
– Przeprowadzanie procedury na wyłonienie wykonawcy zimowego utrzymania dróg
– Nadzór nad realizacją umów zawartych w ww. zakresie
– Dbanie o drogi gminne w tym wykaszanie poboczy
– Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem, konserwacją i modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie gminy.
– Prowadzenie spraw związanych z dostawą gazu, energii elektrycznej dla gminy.

Wymagania niezbędne/konieczne:
· posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· nieposzlakowana opinia,
· wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji,
· wyrażenie zgody, w przypadku wyłonienia do zatrudnienia, na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, na czas realizacji umowy o pracę,
· wykształcenie wyższe / preferowane administracja , inżynieria sanitarna, budownictwo,
· staż pracy: minimum 2-letni staż pracy,
· znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych
· znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
· umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
· umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Wymagania dodatkowe:
· Rzetelność i samodzielność w wykonywaniu zadań.
· Terminowość, odpowiedzialność i skrupulatność.
· Wysoka kultura osobista.
· Stosowanie zasad etykiety w relacjach służbowych
· Umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz pracą pod presją czasu.
· Wysokie umiejętności interpersonalne, w tym komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
· Prawo jazdy kat. B

Oferta kandydata musi zawierać:
· list motywacyjny,
· oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, ( wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Urzędu Gminy w Grębocicach),
· kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy, (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
· kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
· oświadczenie o posiadaniu niepełnosprawności w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
· oświadczenia (wymagany druk oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Gminy Grębocice):

a/ oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego/oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
b/ oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
c/ oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d/ oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanym dalej RODO,
e/ oświadczenie o wyrażeniu zgody, w przypadku wyłonienia do zatrudnienia, na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, na czas realizacji umowy o pracę, zgodnie z RODO,
f/ przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2022r. poz. 530 /.
g/ dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
1. certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
2. dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
3. świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
4. świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.

Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór nr S.2110.1.2023”, należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Urząd Gminy w Grębocicach
Centrum Obsługi Mieszkańców pok. nr 1,
ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice,
w terminie do dnia: 28.03.2023r.

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.

Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną szczegółowo w zarządzeniu Nr 28.2022 Wójta Gminy Grębocice z dnia 3 stycznia 2022r. Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Grębocicach oraz na kierownicze stanowiska w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych.

Drogą elektroniczną przyjmowane są wyłącznie dokumenty opatrzone podpisem kwalifikowanym elektronicznie.

Informacje dodatkowe.

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Grębocicach pok. Nr 15 / sekretariat /.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 76 8315 – 501
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Grębocicach przy ul. Głogowskiej 3 , 59-150 Grębocice.
Kandydaci zakwalifikowani, będą telefonicznie informowani o kolejnych etapach naboru.
Do udziału w naborze zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które wymagania określone w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. W przypadku zainteresowania ofertą pracy należy wskazać szczególne potrzeby kandydata / jeśli takie występują z uwagi na niepełnosprawność/ które umożliwią przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej w miejscu dostępnym i w sposób dostępny dla kandydata.
Urząd Gminy w Grębocicach jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.

 

Wybrane dla Ciebie

Spotkali się wójtowie i burmistrzowie z Powiatu Legnickiego

W Starostwie Powiatowym w Legnicy odbył się Konwent Wójtów i Burmistrzów, w którym udział wzięli gospodarze gmin i miast powiatu legnickiego.

Kulinarne szaleństwa w Wiercieniu. Zapraszamy na Festiwal Zupy!

Ośrodek Kultury Gminy Lubin i Mieczysław Hubka, sołtys Wiercienia w Gminie Lubin, rada sołecka oraz Stowarzyszenia Nasz Wiercień zapraszają na pyszną zupę. Zarezerwujcie sobie czas w najbliższą sobotę, 15 czerwca! Początek imprezy o godzinie 16!

Opowiem Ci o Kresach – śląskie losy kresowej rodziny

Uczniowie szkół powiatu polkowickiego zdobyli zaszczytne laury w konkursie pod hasłem: „Opowiem Ci o Kresach – śląskie losy Kresowej rodziny”. Wydarzenie dedykowane było uczniom z trzech województw: śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego. Laureatom gratulujemy! 

Tomasz Pietruszko wraca do Lubina. Dwuletni kontrakt z Zagłębiem

Po rocznej przygodzie z ligą węgierską, do stolicy polskiej miedzi powraca Tomasz Pietruszko. Wychowanek KGHM MKS Zagłębia podpisał ze swoim macierzystym klubem dwuletni kontrakt. – Nie mogę się doczekać, kiedy ponownie wyjdę na parkiet w barwach Zagłębia Lubin – nie kryje zadowolenia wychowanek Miedziowych. 

Zatrzymali trzech mężczyzn z narkotykami. Teraz staną przed sądem

Mundurowi z komisariatu w Prochowicach przy współpracy z policjantami z Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji zatrzymali trzech mężczyzn. Znaleziono przy nich narkotyki. Cała trójka odpowie za to przed sądem. Za posiadanie narkotyków grozi in kara do 3 lat więzienia.

Pisklaki sokoła wędrownego z HM Głogów i ZWR już mają imiona

Luna, Uncja, Rudna, Flotka, Miedziak i Flotek – takie imiona sokołom wędrownym nadali pracownicy Huty Miedzi Głogów oraz Zakładów Wzbogacania Rud. Przypomnijmy, że ptaki zagnieździły się na kominie HM Głogów oraz na platformie budynku ZWR w Polkowicach.

Sport

Tomasz Pietruszko wraca do Lubina. Dwuletni kontrakt z Zagłębiem

Po rocznej przygodzie z ligą węgierską, do stolicy polskiej miedzi powraca Tomasz Pietruszko. Wychowanek KGHM MKS Zagłębia podpisał ze swoim macierzystym klubem dwuletni kontrakt. – Nie mogę się doczekać, kiedy ponownie wyjdę na parkiet w barwach Zagłębia Lubin – nie kryje zadowolenia wychowanek Miedziowych.