O powołanie na stanowisko dyrektora polkowickiej biblioteki mogą starać się kandydaci mający wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 10-letni staż pracy, w tym co najmniej trzy lata na stanowisku kierowniczym i pięć lat w instytucjach kultury. Powinni też przedstawić w formie pisemnej „Program działania Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Polkowicach na lata 2021 – 2025”, według wzoru w załączniku nr 3 do zarządzenia burmistrza.

Szczegółowe informacje oraz wzory dokumentów dostępne są na stronie internetowej pod adresem: www.bip.polkowice.pl w zakładce Urząd Gminy Polkowice/Rekrutacja/ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Polkowicach.

Ofertę o przystąpieniu do konkursu, wraz z załącznikami, należy złożyć w zamkniętych kopertach, z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Polkowicach” – do 8 grudnia 2020 roku: w ratuszu (pokój 10, w godzinach pracy) lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Polkowice, 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1 (decyduje data wpływu do urzędu).

Kandydata na stanowisko wyłoni komisja konkursowa, powołana odrębnym zarządzeniem burmistrza. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach (ocena wniosków pod kątem wymagań formalnych oraz rozmowa kwalifikacyjna).

Źródło: polkowice.eu